اونس طلا2391.7
مظنه16,296,000
18 گرم3,761,900
ارزش سکه36,714,888
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000
مدیر یک آموزشگاه طلا و جواهر اعلام کرد:

با آموزش می توانیم از سنتی بودن صنف طلا و جواهر خارج شویم

سایت طلا : مدیر آموزشگاه طلافنون با بیان این که باید کمک کنیم تا همه اجزای این صنف همه با هم رشد کنیم گفت: با آموزش و پذیرش نیروی جوان باید از سنتی شدن صنف طلا و جواهر گذر کنیم.

"بهزاد محمدزاده" در گفتگو با سایت طلا با اشاره به سابقه 40 ساله آموزشگاه طلافنون گفت: این آموزشگاه که مبتکر آموزش نوین طلا و جواهر در کشور و خاورمیانه بوده و پدر اینجانب این مرکز را تأسیس نموده و به صورت آکادمیک به جوانان آموزش تخصصی طلا و جواهر می دهد.

وی با اشاره به سنتی بودن آموزش در صنف طلا و جواهر و موروثی بودن این حرفه خاطرنشان کرد: پدرم برای خارج کردن صنف از این آموزش سنتی اقدام کرد تا همه مردم بتوانند وارد صنف طلا و جواهر شده و آموزش ببینند و در اولین اقدام یک پودمان آموزشی طراحی و تدوین کرد.

مدیر آموزشگاه طلا فنون با بیان استقبال از این شیوه آموزشی و الگو قرار گرفتن برای مابقی آموزشگاهها افزود: این مرکز در کلیه رشته های آموزشی از جمله جواهرسازی، مخراجکاری، جواهرفروشی و طراحی بادست و... فعالیت دارد.

محمدزاده با مهم دانستن حذف حصارکشی در فعالیتهای تولیدی صنف طلا و جواهر تصریح کرد: اگر با آغوش باز از همه کسانی که در زمینه تولید طلا و جواهر استعداد دارند استقبال کنیم و دیوار کشی های سنتی را برداریم تا چند سال آینده جزء کشورهای برتر جهان در زمینه طلا و جواهر خواهیم بود.

وی با اشاره به ظرفیت و استعداد بانوان در تولید مصنوعات طلا و جواهر و طراحی طلا گفت: از زمانی که جوانان و بخصوص خانمها در طراحی طلا و جواهر وارد شده اند، دیگر تولیدکنندگان ما کمتر از ژورنالهای خارجی برای تولید مصنوعات خود بهره می برند و طراحی های ما بومی، ایرانی و متنوع تر شده است، و قول می دهم کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند تا سالهای آینده جزء بهترین ها خواهند بود.

محمدزاده پیشرفت و مدرن شدن را لازمه این صنف وصنعت دانست و در گفتگو با سایت طلا تأکید کرد: برخی از اهالی این صنف در مقابل ورود کارآموزان طلا و جواهر به بازار موضع می گیرند، من تقاضا دارم از همه اهالی این صنف که کار عملی را به نیروی جوان و کارآموزان آموزش دهند که اگر این بازار راه بیافتد برای همه اجزای این صنف خوب خواهد بود.

مدیر آموزشگاه طلافنون حال خوب این صنف را نتیجه خوبی حال همه بخشهای این صنف برشمرد و اعلام کرد: ما در این صنف باید دست به دست هم بدهیم چرا که به تنهایی به جایی نخواهیم رسید، و باید کمک کنیم نیروهای تازه نفس در این صنف پاگرفته و فعال شوند، شاید همین جوان که وارد بازار می شود بهترین تولیدکننده شود و میلیونها دلار وارد کشور کند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد