اونس طلا2155.03
مظنه14,206,000
18 گرم3,279,400
ارزش سکه32,006,118
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

قیمت طلا در آستانه نشست بانک های مرکزی اروپا و ژاپن تغییر چندانی نداشت

سایت طلا : در حالی که سرمایه گذاران بین المللی منتظر برگزاری نشست بانک های مرکزی اروپا و ژاپن هستند، قیمت طلا در بازارهای جهانی تغییر چندانی نداشته است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، نشست بانک های مرکزی اروپا و ژاپن قرار است امروز پنحشنبه برگزار شده و وضعیت سیاست های پولی انبساطی آنها مشخص گردد.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که نتایج نشست بانک های مرکزی اروپا و ژاپن می تواند تاحد زیادی بر بازارهای بین المللی ارز و فلزات گرانبها تاثیرگذار باشد.

قیمت هر اونس طلا در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه به مرز 1240 دلار رسیده است که نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.

انتظار می رود بانک مرکزی اروپا در نشست امروز خود زمینه لازم برای تغییر سیاست های پولی در نشست پاییز را فراهم کند. بهبود شرایط رشد و رونق اقتضادی منطقه یورو می تواند روند تغییر سیاست های انبساطی پولی بانک مرکزی اروپا را تسریع کند.

بانک مرکزی ژاپن نیز در نشست امروز خود وضعیت روشن تری را نسبت به اوضاع اقتصادی این کشور ترسیم خواهد کرد. پیش بینی می شود بانک مرکزی ژاپن بار دیگر برآورد خود نسبت به نرخ تورم را کاهش دهد و همین مساله موجب خواهد شد تا بانک مرکزی ژاپن نسبت به سایر بانک های مرکزی بزرگ جهان با سرعت کمتری برای تغییر سیاست های انبساطی پولی اقدام نماید.

این گزارش افزود: شاخص سهام در بازارهای بین المللی روز چهارشنبه برای نهمین روز متوالی با افزایش روبرو شده است. این در شرایطی است که شاخص ارزش دلار آمریکا نزدیک به پایین ترین سطح خود در 10 ماه اخیر قرار داشته است.

صادرات ژاپن در ماه ژوئن برای هفتمین ماه متوالی با افزایش همراه شده است که این مساله می تواند موجب بهبود رشد و رونق اقتصادی این کشور شود. تازه ترین آمارهای افتصادی آمریکا نشان می دهد که ساخت و ساز مسکن در این کشور در ماه ژوئن به بالاترین سطح در 4 ماه اخیر رسیده است.

میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز با 0.65 درصد کاهش به کمتر از 816 تن رسیده است. به نظر می رسد تنش و جنجال بر سر دیدار دونالد ترامپ جونیور پسر ارشد رئیس جمهور آمریکا و جارد کوشنر داماد ترامپ با یک وکیل روسی که با دولت مسکو در ارتباط بوده است، می تواند نگرانی ها نسبت به اوضاع سیاسی آمریکا را افزایش دهد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد