اونس طلا2379.32
مظنه16,266,000
18 گرم3,755,000
ارزش سکه36,647,298
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

ادامه روند صعودی قیمت طلا تحت تاثیر چشم انداز مبهم نرخ بهره آمریکا

سایت طلا : قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز سه شنبه بار دیگر با افزایش روبرو شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، در حالی که ارزش دلار آمریکا تحت تاثیر چشم انداز مبهم نرخ بهره فدرال رزرو طی ماه های آینده با کاهش رویرو شده است، قیمت طلا امروز سه شنبه نزدیک به بالاترین سطح خود در 2 هفته اخیر رسیده است.

بر اساس این گزارش انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی در آمریکا به خصوص وضعیت خرده فروشی و نرخ تورم موجب شده است تا احتمال افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده از سوی فدرال رزرو، کاهش یابد.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای بین المللی امروز با 0.1 درصد افزایش به بیش از 1237 دلار رسیده است. این بالاترین رقم از 5 جولای به شمار می رود.

این گزارش افزود: میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز با 0.21 درصد کاهش به کمتر از 827 تن رسیده است.

ارزش دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزهای معتبر بین المللی به پایین ترین سطح خود در 10 ماه اخیر رسیده است.نگرانی ها نسبت به سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر افت ارزش دلار داشته است.

نظرسنجی رویترز از بانک های معتبر بین المللی نشان می دهد که طلا می تواند به میانگین قیمت سال 2016 میلادی تا پایان امسال دست یابد ولی قیمت جهانی نقره تا پایان امسال روندی نزولی خواهد داشت. قیمت جهانی نقره در سه ماه دوم امسال بیش از 9 درصد کاهش داشته است. این نظرسنجی نشان می دهد که میانگین قیمت هر اونس نقره امسال به 17.32 دلار خواهد رسید این رقم در نظرسنجی سه ماه قبل به 17.98 دلار رسیده بود.

کره جنوبی پیشنهاد مذاکرات نظامی مستقیم با کره شمالی را مطرح کرده است. این نخستین پیشنهاد دولت جدید کره جنوبی برای کاهش تنش با کره شمالی به شمار می رود.

نخستین دور مذاکرات مربوط به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا از روز دوشنبه در بروکسل آغاز شده است. به نظر می رسد خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا تبعات زیادی برای هر دو طرف به همراه خواهد داشت و لندن و بروکسل تلاش می کنند تا تاثیرات منفی این رویداد را به حداقل ممکن کاهش دهند.

به نظر می رسد قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر نشست مهم بانک مرکزی اروپا و زاپن قرار خواهد داشت. وضعیت تقاضای فیزیکی هم می تواند تاثیر مهمی بر قیمت طلا داشته باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد