اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مخابرات پیشنهادی برای افزایش تعرفه ندارد/ نارضایتی مشترکان اینترنت از سرعت‌ 128

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به ارائه بسته‌های ترکیبی صوت و دیتا توسط این شرکت، گفت: در حال حاضر مشکل مشتریان نامحدود سرعت پایین است، به همین دلیل می‌خواهیم مشترکان به سمت بسته‌ها بروند و مصوبه رگولاتوری مدل‌های ارائه‌ی اینترنت را تغییر خواهد داد.

به گزارش سایت طلا به نقل از ایسنا، رسول سراییان امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های شرکت مخابرات ایران مرتبط با فاز سوم شبکه ملی اطلاعات، با بیان این که شرکت مخابرات هنوز برای افزایش تعرفه تلفن ثابت هیچ پیشنهادی به وزارت ارتباطات نداده است، گفت: تنها نکته‌ای که وجود دارد اختلاف زیاد بین تعرفه ثابت و موبایل است به همین دلیل تعرفه‌هایی را در قالب بسته در نظر داریم که به وزارتخانه پیشنهاد دهیم.

وی ادامه داد: در قالب این بسته‌ها افراد می‌توانند چهار سرویس را با استفاده از یک بسته واحد دریافت کنند. این سرویس‌ها شامل مکالمات تلفنی، سرویس اینترنت، سرویس تلویزیونی IPTV و سرویس ابری می‌شود. این بسته‌ها برای مردم اقتصادی و برای اپراتورها نیز مفید خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به سیاست‌های وزارتخانه برای ارائه اینترنت نامحدود ثابت، اظهار کرد: مشکل مشتریان نامحدود این است که 128 کیلوبیت بر ثانیه سرعت دارند و این موجب نارضایتی آنهاست. ما در حال حاضر می‌خواهیم این سرویس‌های نامحدود حذف شده و مشترکان به سمت بسته‌ها مهاجرت کنند. البته اینترنت نامحدودی که رگولاتوری مصوب کند نیز سقف منصفانه‌ای دارد.

سراییان با اشاره به درخواست از معاون اول رییس جمهور برای برداشت از صندوق ذخیره ملی در مراسم افتتاح تانوما، گفت: ما با وزارتخانه مکاتبه کردیم و این موضوع در فرآیندهای خود قرار گرفته است. از طرف آقای جهانگیری قول مساعد به ما داده شده امیدواریم بتوانیم بهره برداری لازم را داشته باشیم.

وی در پاسخ به چگونگی حفظ رقابت شرکت مخابرات ایران با سایر شرکت‌ها در راستای ارائه‌ی تلفن ثابت، بیان کرد: این بازار رقابتی است و ما باید کیفیت و سرعت واگذاری خدمات خود را بالا ببریم و قیمت خود را رقابتی کنیم. با سامانه‌هایی که امروز رونمایی شد می‌توانیم مشکلات کیفیت و سرعت مردم را پایش کنیم و آنها را بهبود بخشیم.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد