اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

اولین تصاویر پورشه کاین ۲۰۱۸ لو رفت +عکس

شرکت خودروسازی پورشه تا امروز دو نسل از مدل کاین را معرفی کرده که حدود ۶ سال از شروع تولید نسل دوم می‌گذرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری اقتصاد آنلاین سال ۲۰۰۲ بود که پورشه با معرفی مدل کاین (Cayenne) ورود خودش را رسما به دنیای شاسی‌بلندها اعلام کرد؛ گویا این شرکت آلمانی زودتر از هر خودروساز اسپرت یا حتی شهری، داغ شدن این کلاس خودرو را پیش‌بینی کرده بود!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دیجی مگ، شرکت خودروسازی پورشه تا امروز دو نسل از مدل کاین را معرفی کرده که حدود ۶ سال از شروع تولید نسل دوم می‌گذرد. به نظر می‌رسد این خودروساز آلمانی قصد ندارد نسل جدیدی را معرفی کند. در همین راستا، پورشه می‌خواهد با ایجاد تغییراتی جهت به‌روزرسانی نسل دوم کاین، مدل جدیدتر شاسی‌بلند لوکس خودش را در اختیار مشتریان علاقمند قرار دهد.

پورشه کاین نسل اول مدل ۲۰۰۲

حالا در تازه‌ترین اخبار خودرو، تصاویری از مدل جدید کاین منتشر شده است. این تصاویر توسط عکاسان در اطراف کشور آلمان گرفته شده و می‌توانیم با کمی دقت و مقایسه متوجه تغییرات جزبی در ظاهر کاین مدل ۲۰۱۸ شویم.

جلوپنجره و ورودی‌های هوا کاین جدید نسبت به مدل‌های قبلی کمی فرق کرده؛ مثلا زاویه گوشه‌های ورودی‌هوا تیزتر و ارتفاعشان کم‌تر شده است. از طرفی، جلوپنجره‌های مدل جدید کشیده‌تر از قبل شده‌اند. این ویژگی‌های طراحی جدید باعث شده تا به جای فرم سه تکه جلوپنجره و وردی‌های هوا، شاهد یک جلوپنجره کشیده‌تر باشیم. در نمای پشتی هم شاهد به‌روزرسانی در چراغ‌های خطر هستیم.

گفته می‌شود وزن مدل ۲۰۱۸ کاین از نمونه‌های قبلی حدود ۱۰۰ کیلوگرم کم‌تر است که کمک بزرگی به بالا نگه داشتن خروجی موتور و حفظ آن در برابر وزن خودرو می‌کند. احتمال می‌رود این شاسی‌بلند لوکس پورشه از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خورجینی تویین توربو با حجم ۲٫۹ لیتر با توان ۴۳۴ اسب‌بخار بهره ببرد که پیش از این در مدل‌های پانامرا ۴ اس دیده شده است.

پورشه پانامرا ۲۰۱۷ که یک سدان لوکس است اما بعضی افراد آن را به اشتباه، کراس اور یا شاسی بلند خطاب می‌کنند.

ممکن است مدل قدرتمند ممکن است از پیشرانه پانامرا توربو بهره ببرد. این پیشرانه تویین توربو ۸ سیلندر خورجینی، ۴ لیتر حجم دارد و می‌تواند قدرتی معادل ۵۴۲ اسب‌بخار تولید کند. انتظار می‌رود که پورشه در مدل جدید کاین، یک نسخه هیبریدی هم تولید کند تا سبد محصولات خودش را پررنگ‌تر کند. این نسخه می‌تواند نظر مشتریان علاقمندی را جلب کند که به مدل‌های هیبریدی علاقه دارند و البته از وضعیت مالی خوبی هم برخوردار هستند!

عکس جاسوسی کاین جدید که پیش از این منتشر شده بود

رقیب این نسخه، می‌تواند آئودی SQ7 باشد که گشتاوری معادل ۹۰۰ نیوتون‌متر دارد و انتظار می‌رود، این نسخه پورشه کاین هم چنین گشتاوری داشته باشد.

آئودی SQ7

کاین ۲۰۱۸ احتمالا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت امسال حاضر می‌شود و تا اواخر سال میلادی جاری به بازار عرضه می‌شود. قیمت پایه مدل فعلی ۵۹٫۶۰۰ دلار است. احتمالا قیمت مدل جدید کاین کمی‌ بیشتر از نمونه‌های فعلی باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد