اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه سرمایه گذاری یو بی اس :

کاهش قیمت طلا به سوی 1200 دلار فرصت مناسبی برای خرید فراهم کرده است

سایت طلا : تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری یو بی اس بر این باورند که کاهش قیمت جهانی طلا به سوی 1200 دلار در هر اونس فرصت مناسبی برای خرید خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، "وین گوردون" مدیر بخش کالا و ارز خارجی موسسه سرمایه گذاری یو بی اس سوییس تاکید کرد: ما نسبت به روند بلندمدت قیمت طلا پیش بینی خاصی انجام نمی دهیم ولی بر این باوریم که در شرایطی که قیمت جهانی طلا روندی نزولی را آغاز کرده و به سوی 1220 دلار پیش رفته است، فرصت بسیار مناسبی برای خرید و سرمایه گذاری فراهم شده است.

بر اساس این گزارش وی در ادامه تصریح کرد: این مساله را از نظر تحلیل تکنیکال می گوییم که خریداران و سرمایه گذاران باید طلا را در حدود قیمت 1200 دلار خریداری کرده و در سطح 1300 دلاری بفروشند.

وی افزود: به نظر من افزایش اسمی نرخ تورم می تواند موجب افزایش تقاضا برای فلزات گرانبها به خصوص طلا شود.

قیمت جهانی طلا روز دوشنبه به پایین ترین سطح در 2 ماه اخیر رسیده است. افزایش ارزش دلار و گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره بانک های مرکزی بزرگ جهان مثل انگلیس و کانادا تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار و کاهش قیمت طلا داشته است.

رایان مک کی تحلیلگر و استراتژیست ارشد موسسه تی دی اس نیز تاکید کرد: به نظر من انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا و آمارهای اشتغال این کشور در ماه ژوئن این پتانسیل را دارد تا اعتماد نسبت به طلا را تغییر دهد.

وی در ادامه افزود: علی رغم فشار زیادی که در شرایط کنونی بر قیمت طلا وارد می شود، ما تصور می کنیم که طلا می تواند در شش ماه دوم امسال عملکرد خوبی داشته باشد. انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو و آمارهای اشتغال در ماه ژوئن می تواند وضعیت بازار طلا را تغییر دهد.

وی گفت: انتشار امارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین می تواند عامل اصلی نوسانات قیمت طلا در روزهای آینده باشد. سرمایه گذاران بین المللی منتظر روشن شدن سیاست های پولی فدرال رزرو تا پایان امسال هستند.

به نظر می رسد فدرال رزرو قصد دارد تا پایان امسال یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد و تراز مالی 4.5 تریلیون دلاری خود را کاهش دهد.اگر آمارهای اشتغال ناامید کننده باشد این مساله به نفع قیمت طلا خواهد بود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد