اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس جدید اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر به سایت طلا اعلام کرد؛

رشد و تقویت تولید و استفاده از خرد جمعی از مهمترین برنامه های کاری اتحادیه تولیدکنندگان طلا است

سایت طلا : رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ضمن بیان روند برگزاری انتخابات اخیر این اتحادیه، برنامه های جدید خود را در این اتحادیه اعلام کرد.

"سید حجت شفائی" در اولین گفتگو پس از تکیه بر ریاست اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکندگان طلا و جواهر با سایت طلا در زمینه روند انتخابات این اتحادیه گفت: انتخابات مجمع عمومي اتحاديه توليدكنندگان و صادركنندگان طلا، جواهر، نقره وسنگهاي قيمتي ايران مورخ دوم خردادماه سال جاری در محل اتاق بازرگاني ايران باحضور سرپرست امور تشكلهاي اتاق جناب آقاي نادرسيف و ناظرين اتاق و با تعداد ١٧ نفر كانديداي هيأت مديره و٤ نفر كانديداي بازرسي برگزار گردید.

وی افزود: از اين جمع با رأي حاضرين واجد شرايط رأي دادن، هفت نفر هيأت مديره بترتيب آراء، بنده سيدحجت شفائي و آقايان؛ اسفنديارسيفي، عباداله محمدولي، سينا محمدي، منصور نامدار زندي، عبدالنبي مكابر، و فرشيد اميريان به عنوان اعضاي هيأت مديره انتخاب شدند، و سه نفر نیز اعضاء علي البدل بترتيب آراء؛ آقايان رحيم بهمني جليليان، محمدرضا گلپرور، و جابر سعيدي انتخاب شدند، که دو بازرس اصلي بترتيب آقايان علي نوري و مهدي نجم آرا و يك بازرس علي البدل سرکار خانم شيرويه برگزيده شدند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ایران با اشاره به اساسنامه اتاق و برگزاری انتخابات داخلي ادامه داد: جهت انتخاب سمتهای این اتحادیه كه در تاریخ ١٠ خرداد ماه در محل امور تشكلهاي اتاق با حضور معاونت تشكلها جناب سيف و هيأت مديره منتخب انجام شد كه طبق رأي اعضاي هيأت مديره بنده به عنوان رئيس و خدمتگزار، آقاي اسفندیار سيفي به عنوان نايب رئيس اول، آقاي سینا محمدي نايب رئيس دوم و آقاي عبدالنبي مكابر خزانه دار كه صاحبين امضا هم هستند به مدت سه سال عهده دار این سمت هستند.

وی ضمن تشکر ویژه از اعضاي محترم اتحاديه برای رقم زدن این مهم گفت: از زحمات عزيزان هيأت مديره دوره قبل قدردانی می نمایم و همچنين به هيأت مديره منتخب دوره سوم تبريک عرض نموده و از معاونت امور تشكلهاي اتاق جناب آقاي نادر سيف و همكاران ایشان كمال تشكر وقدرداني را دارم.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر برنامه های خود را در اين دوره جهت رشد و تقويت توليد شامل اهداف و برنامه كوتاه مدت، ميان مدت و دراز مدت عنوان کرد و افزود: تعیین اولویت ها بسیار مهم است، به اعتقاد بنده اينكه يك هدف بزرگ را در نظر داشتن و فقط وقت رو صرف رسيدن به آن نمودن به غير از صرف وقت و هزينه و فرسايشي عمل كردن و در آخر نرسيدن يا نیمه رسيدن اشتباه مي باشد.

وی ضمن رد عدم مقبولیت اهداف بزرگ تصریح کرد: دست يافتن به اهداف خیلی بزرگ سخت و دور از دسترس است و انرژي یک سازمان را مي سوزاند. ما بايد ابتدا اهداف كوچك، متوسط و دست يافتني تر را مدنظر گرفته تا این اهداف خود یکی پس از ديگري به پله هاي يك نردبام جهت رسيدن به هدف بزرگ تبدیل شود و چه بسا همين اهداف كوچك و متوسط مجموعاً خود همان هدف بزرگ را تشكيل دهند، و براي خدمت به توليد باید واقع نگر باشيم.

این مقام صنفی با بیان لزوم شناسایی موانع توليد و قوانين مزاحم در صادرات به سایت طلا اعلام کرد: باید براي رفع موانع و قوانين مزاحم طرح وبرنامه ارائه نمود كه هم علمي وكارشناسي بوده و هم عملي وگرنه با كلي گويي وصحبت هاي كليشه اي راه بجايي نخواهيم برد.

شفایی با اشاره به تعطیلی و یا نیمه تعطیلی تقریبی چهار ماهه توليد در این صنف به مناسبتهای مختلف مانند ماه مبارك رمضان و محرم و صفر گفت: در اين ماهها ما ميتوانيم با برنامه ريزي از توان توليد جهت صادرات بهره برده، و با تحقيقات ميداني و بازاريابي كشورهاي هدف را مشخص، بعضي از قوانين وآئين نامه هاي مزاحم در بخش صادرات را با كمك سازمان توسعه تجارت، بانك مركزي وگمرك جمهوري اسلامي و شوراي پول و اعتبار و ديگر مراكز مربوطه اصلاح نمائیم.

وی با اعلام اینکه در دوره سوم اتحاديه توليدكنندگان و صادركنندگان سعي بر استفاده از خرد جمعي و تشكيل كميته ها وكارگروه هاي تخصصي وكارشناسي است یادآور شد: تشكيل اتاقهاي فكر، آموزش و تحقيق، تقويت طراحي و ايده پردازي، تبادل داشته ها، ورود تكنولوژي به روز تعامل با ديگر اتحاديه هاي كشور و تشكيل كارگروه هاي مشترك با سازمانها و ادارات مربوطه و از همه مهمتر تشكيل كارگروه تخصصي طلاوجواهر دركمیسيون اقتصادي مجلس گامهاي علمي و عملي بلندی در راستاي توليد و صادرات برداشته ایم.

شفائی در خاتمه خاطرنشان کرد: از خداوند متعال مي خواهم ما را ياري نموده تا امانت دار قابلي باشيم و بتوانيم با كمك خود اعضاي زحمتكش اتحاديه، همه توليدكنندگان و همراهي ديگر اتحاديه هاي صنفي در تهران و استانها و ياري مسؤلين محترم پرچم صنعت طلاي ايران عزيزمان را بر قله هاي افتخار در سرتاسر جهان به اهتزاز درآوريم، انشاءالله.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد