اونس طلا2214.59
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
۲۵ درصد ظرفیت صنایع تعطیل شد؛

اقتصاد آمریکا در حال ورود به دوره رکود

شرایط اقتصادی آمریکا در حال ورود به دوره رکود است و نشانگرهای رکود در این کشور در حال نمایان شدن هستند.

به گزارش بلومبرگ انگلیسی، شاخص های رکود اقتصادی در آمریکا در حال بالا رفتن و فهرستی از نشانگرهای رکود در حال زدن چشمک قرمز است.

در حال حاضر صنعت آمریکا فقط با ۷۶.۶ درصد از کل ظرفیت خود کار می کند و بازار مسکن این کشور هم ۵.۵ درصد از رونق خود را از دست داده است که نتیجه آن از بین رفتن مشاغل در حوزه ساخت و ساز است؛ ضمن اینکه کاهش تقاضا در بازار مسکن از روند نزولی اعتماد مصرف کننده به فضای کسب و کار ایالات متحده حکایت دارد.

این در حالی است که طی ۶ ماه گذشته شاخص اعتماد مصرف کننده به فضای کسب و کار در آمریکا با روند نزولی روبرو شده است؛ ضمن اینکه روند کاهشی مصرف در ایالات متحده که دو سوم تولید ناخالص داخلی این کشور را در بر می گیرد، نگران کننده است.

تمام این نشانگرهای رکود منفی در اقتصاد آمریکا از زمانی نمایان شده اند که «فدرال رزرو» به افزایش نرخ بهره بانکی روی آورده است که به گفته تحلیلگران اقتصادی، این موضوع عاقبت خوشی نخواهد داشت. بر پایه این گزارش، رکود اقتصادی در آمریکا در سه حوزه بسیار نمود پیدا کرده است که نخست بورس این کشور است که روند نزولی در شاخص داشته و بعداز آن دلار آمریکا است که ارزش خود را به دلیل فشار اقتصادی در ایالات متحده از دست داده و سوم اینکه دولت این کشور با کسری بودجه مزمن در حال دست و پنجه نرم کردن است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد