اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه سرمایه گذاری تی دی اس:

سرمایه گذاران حتی با افزایش نرخ بهره نیز از طلا دست نخواهند کشید

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری تی دی اس در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که تاجران و فعالان بازارهای بین المللی حتی در صورت افزایش بیشتر نرخ بهره آمریکا از طلا دست نخواهند کشید.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، موسسه سرمایه گذاری تی دی اس اعلام کرد: ریسک های سیاسی و اقتصادی موجود در عرصه بین المللی موجب خواهد شد تا سرمایه گذاران و تاجران بین المللی همچنان به دنبال سرمایه گذاری در بازار طلا باشند و حتی افزایش بیشتر نرخ بهره فدرال رزرو نیز موجب نخواهد شد تا سرمایه گذاران از طلا دست بکشند.

بر اساس این گزارش تحلیلگران موسسه تی دی اس بر این باورند که قیمت جهانی هر اونس طلا تا 6 ماه آینده به بیش از 1275 دلار خواهد رسید. ادامه سیاست های انبساطی پولی در سراسر جهان به خصوص ژاپن و اروپا تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا خواهد داشت.

این گزارش افزود: ریسک های مختلفی که هم اکنون وجود دارد از افزایش غیر منطقی ارزش سهام گرفته تا ریسک های سیاسی و نگرانی های سیاسی ، موجب خواهد شد تا تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا طی ماه های آینده همچنان افزایش یابد.

بارت ملک تحلیلگر ارشد موسسه تی دی اس در این باره تاکید کرد: پایین بودن نرخ بهره واقعی در سراسر جهان موجب خواهد شد تا سرمایه گذاران از طلا دست نکشند و حتی اگر فدرال رزرو نرخ بهره را بیشتر از این افزایش دهد، تقاضا برای طلا کاهش نخواهد یافت. پیش بینی ما این است که قیمت هر اونس طلا تا شش ماه آینده به بیش از 1275 دلار خواهد رسید.

به نظر می رسد قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر سخنرانی مقام های ارشد بانک های مرکزی بزرگ جهان در نشست بانک مرکزی اروپا در پرتغال قرار داشته باشد. انتشار امارهای مهم اقتصادی در آمریکا منطقه یورو و چین نیز تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

آمارهای نهایی مربوط به رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه نخست امسال به زودی منتشر خواهد شد. اظهارات جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا می تواند تا حد زیادی بر روند افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده تاثیرگذار باشد.

نگرانی های سیاسی نسبت به اوضاع داخلی آمریکا به خصوص پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر و همین طور آغاز مذاکرات برگزیت می تواند تاثیر مهمی بر روند قیمت جهانی طلا داشته باشد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد