اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رویترز:

افزایش تولید آمریکا همچنان قیمت نفت را کاهش می‌دهد

توسعه فعالیت‌های حفاری آمریکا که به افزایش تولید این کشور منجر شده و از طرفی بروز نشانه‌هایی از کاهش تقاضا در آسیا قیمت نفت را کاهش داد و هر بشکه 47.26 دلار فروخته شد.

به گزارش رویترز، با ادامه توسعه فعالیت‌های حفاری آمریکا که به عرضه بالای نفت در جهان علی‌رغم تلاش اوپک برای کاهش عرضه و مازاد بازار کمک می‌کند، قیمت نفت امروز کاهش یافت.

هر بشکه نفت برنت دریای شمال با 11 سنت کاهش 47.26 دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با 16 سنت کاهش 47.26 دلار معامله شد.

قیمت هر دوی شاخص های نفتی از اواخر ماه می تاکنون حدود 14 درصد از ارزش خود را از داد. در آن زمان تولیدکنندگان اوپکی و غیراوپکی توافق کاهش تولید خود را تا پایان سه ماهه 2018 تمدید کردند.

به گفته تاجران، مهم‌ترین عاملی که قیمت‌ها را کاهش داد، افزایش تولید آمریکا بوده است.

بانک گلدمن ساکز اواخر روز جمعه اعلام کرد: «تعداد دکل‌های فعال نفتی آمریکا هفته گذشته نیز 6 دکل افزایش یافت.»

گرک مک‌کنا، استراتژیست ارشد اکسی ترادر، گفت: «22 هفته متوالی است که دکل‌های نفتی افزایش یافته است که خود رکوردی به شمار می‌رود.»

این بانک ادامه داد تولیدکنندگان آمریکایی از 27 می تاکنون 431 دکل نفتی به دکل‌های فعال نفتی این کشور افزوده‌اند. درصورتی‌که افزایش تعداد دکل‌های نفتی با سرعت کنونی ادامه یابد، تولید نفت آمریکا در فاصله سه ماهه پایانی سال گذشته و مدت مشابه سال جاری در میادین نفت شیل پرمیان، ایگل فورد، باکن و نیوبرارا روزانه 770 هزار بشکه افزایش خواهد یافت.

در عین حال، نشانه‌هایی وجود دارد که رشد تقاضا در آسیا، بزرگ‌ترین منطقه مصرف‌کننده نفت در حال کاهش است و این خود نیز بر کاهش قیمت‌ها موثر بوده است.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد