اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ادامه روند نزولی قیمت طلا تحت تاثیر افزایش ارزش دلار/اونس به 1253 دلار رسید

سایت طلا : قیمت طلا در بازارهای بین المللی در آغاز مبادلات امروز دوشنبه بار دیگر تحت تاثیر تقویت ارزش دلار آمریکا با کاهش روبرو شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، در حالی که بازارهای بین المللی منتظر سخنرانی مهم یکی از مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا هستند، قیمت طلا تحت تاثیر افزایش ارزش دلار بار دیگر با کاهش همراه شده است.

بر اساس این گزارش طی روزهای آینده چند نفر از مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا سخنرانی خواهند داشت. سرمایه گذاران بین المللی منتظر این هستند که ببینند آیا روند صعودی نرخ بهره فدرال رزرو طی ماه های آینده نیز ادامه خواهد یافت، پس از آنکه آمارهای ناامید کننده و ضعیف اقتصادی در آمریکا منتشر شده است.

فدرال رزرو آمریکا در تازه ترین نشست خود نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش داده است. قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به کمتر از 1253 دلار رسیده است.

تازه ترین آمارهای اقتصادی نشان می دهد که ساخت و ساز مسکن در آمریکا طی ماه می برای سومین ماه متوالی با کاهش روبرو شده است و به پایین ترین سطح در 8 ماه اخیر رسیده است. به نظر می رسد افت بخش مسکن آمریکا بتواند تاثیر منفی زیادی بر رشد اقتصادی این کشور در سه ماه دوم امسال داشته باشد.

اظهارات مقام های ارشد فدرال رزرو می تواند تا حد زیادی احتمال افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده را مشخص کند. ویلیام دادلی رئیس فدرال رزرو نیویورک، چارلز ایوانز رئیس فدرال رزرو شیکاگو و استنلی فیشر معاون فدرال رزرو آمریکا سخنرانی خواهند داشت. جیمز بولارد رئیس فدرال رزرو سنت لوییس و لورتا مستر رئیس فدرال رزرو کلیولند نیز اواخر هفته سخنرانی می کنند.

نظرسنجی ها نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست سپتامبر به کمتر از 15 درصد رسیده و این احتمال برای نشست دسامبر به 35 درصد رسیده است.

مذاکرات برگزیت نیز قرار است از امروز دوشنبه رسما آغاز شود. این مذاکرات با هدف دستیابی به توافق نهایی بین بروکسل و لندن بر سر مفاد خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا انجام خواهد شد.

آمارهای رسمی نشان می دهد که قیمت طلا در روزهای گذشته موجب افزایش تقاضای فیزیکی در بازارهای آسیایی شده است. ادامه تنش های سیاسی در آمریکا به خصوص بر سر پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر نیز عامل مهمی است که می تواند بر قیمت طلا موثر باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد