اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد موسسه آر بی سی:

قیمت 1300 دلار برای هر اونس طلا هنوز روی میز قرار دارد

سایت طلا : تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری آر بی سی تاکید کرد، دستیابی به قیمت 1300 دلار برای هر اونس طلا هنوز روی میز قرار دارد.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، جورج گرو تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری آر بی سی در سخنانی تصریح کرد: گرچه قیمت جهانی طلا به پایین ترین سطح خود در 3 هفته اخیر رسیده و علت اصلی آن هم تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای افزایش مجدد نرخ بهره در نشست ژوئن بوده، ولی به نظر من قیمت طلا هنوز می تواند تا سطح 1300 دلار در هر اونس افزایش یابد.

بر اساس این گزارش وی تصریح کرد: قیمت جهانی طلا در هفته گذشته برای دومین بار متوالی با کاهش 1.1 درصدی روبرو شده است. با اعلام تصمیم فدرال رزرو آمریکا، اکنون همه نگاه ها بار دیگر به اوضاع سیاسی آمریکا و اتحادیه اروپا معطوف خواهد شد.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی گفت: نگرانی های سیاسی در آمریکا و در پیش بودن مذاکرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا می تواند بار دیگر تاثیر زیادی بر تحولات قیمت طلا و ارزش دلار داشته باشد. سرمایه گذاران بین المللی به شدت نگران وضعیت بودجه آمریکا هستند.

آیرا اپشتاین تحلیلگر باسابقه بازار طلا نیز تاکید کرد: قیمت طلا پس از ثبت رکوردهای بی سابقه در سال 2011 میلادی، طی سال های اخیر در حالت تثبیت بوده است. به نظر من قیمت طلا در شرایط کنونی نیز همچنان دوران ثبات را طی می کند.

موسسه سرمایه گذاری ام کی اس سوییس نیز اعلام کرد: فضای کنونی سیاسی حاکم بر عرصه بین المللی مانع از افت شدید قیمت طلا در کوتاه مدت خواهد شد.افت قیمت طلا در روزهای گذشته موجب افزایش تقاضای فیزیکی در بازارهای آسیایی می شود.

تحلیلگران این موسسه بر این باورند که احتمال کاهش قیمت طلا در کوتاه مدت تا سطح 1240 تا 1250 دلاری وجود دارد ولی قیمت این فلز گرانبها با افت بیشتری روبرو نخواهد شد.

مذاکرات برگزیت رسما از روز دوشنبه آغاز می شود و نگرانی های زیادی نسبت به نتایج این مذاکرات و روند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا وجود دارد. وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور و در حال توسعه به خصوص چین و هند تاثیر زیادی بر روند قیمت جهانی طلا خواهد داشت.

از سوی دیگر نوسانات ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی و انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین نیز می تواند تاثیر مهمی بر قیمت طلا داشته باشد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد