اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس موسسه سرمایه گذاری استیت استریت:

طلا پس از نشست فدرال رزرو هنوز در وضعیت خوب و مناسبی قرار دارد

سایت طلا : رئیس موسسه سرمایه گذاری استیت استریت گلوبال ادوایزر بر این باور است که اوضاع بازار جهانی طلا همچنان پس از برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا در حالت خوب و مناسبی قرار دارد.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، جورج میلینگ استنلی رئیس موسسه سرمایه گذاری استیت استریت در سحنانی تاکید کرد: بازار طلا علی رغم برگزاری نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا و افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره این کشور در حالت خوب و مناسبی قرار دارد.

بر اساس این گزارش وی در ادامه تصریح کرد: گرچه قیمت طلا به پایین ترین سطح خود در 3 هفته اخیر رسیده است ولی تا زمانی که بتواند سطح حمایتی 200 روز گذشته خود یعنی 1250 دلار در هر اونس را حفظ کند این امیدواری وجود دارد که بتواند طی هفته های آینده با افزایش بیشتری روبرو شود.

وی اظهار داشت: تا زمانی که طلا بتواند بالاتر از سطح 1250 دلاری تثبیت شود، این امیدواری وجود خواهد داشت که تا پایان امسال به بیش از 1350 تا 1400 دلار در هر اونس برسد. این هدف اصلی من برای قیمت طلا در سال 2017 میلادی است.

اظهارات این تحلیلگر ارشد اقتصادی در شرایطی است که فدرال رزرو آمریکا در نشست اخیر خود نرخ بهره را افزایش داده و جانت یلن پیش بینی کرده است که کاهش تورم در اقتصاد آمریکا کاملا موقتی و زودگذر خواهد بود.

فدرال رزرو آمریکا همچنین تاکید کرده است که احتمالا تا پایان امسال یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش خواهد داد. قیمت جهانی طلا در هفته گذشته با افت 1.1 درصدی روبرو شده است. این برای دومین هفته متوالی است که قیمت طلا با کاهش همراه شده است.

در حالی که نرخ تورم آمریکا طی ماه گذشته به کمتر از 1.7 درصد یعنی پایین ترین سطخ در 2 سال اخیر رسیده است، اظهارت یلن درباره موقتی بودن روند نزولی نرخ تورم موجب سردرگمی بازارهای بین المللی شده است.

این مساله به خوبی در نظرسنجی های جدید قابل مشاهده است. نظرسنجی موسسه سی ام ئی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا تا دسامبر به کمتر از 41 درصد رسیده است. فدرال رزرو از ابتدای امسال تاکنون 2 بار نرخ بهره را افزایش داده است.

این تحلیلگر اقتصادی افزود: در شرایط کنونی باید توجه بیشتری به اظهارات مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا داشته باشیم. تا برگزاری نشست سپتامبر اظهارات رئیس و سایر مقام های فدرال رزرو می تواند تاثیر زیادی بر گمانه زنی های مربوط به نرخ بهره داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد