سایت طلا را در تلگرام دنبال کنید.
نظرسنجی کیتکو نشان داد:

روند نزولی قیمت طلا طی هفته آینده نیز ادامه خواهد یافت

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو از کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی نشان می دهد که روند نزولی قیمت جهانی طلا طی هفته آینده نیز ادامه خواهد یافت.

روند نزولی قیمت طلا طی هفته آینده نیز ادامه خواهد یافت

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، انتشار آمارهای مثبت و امیدوارکننده اقتصادی در آمریکا تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار و کاهش قیمت طلا در روزهای اخیر داشته است.

بر اساس این گزارش فدرال رزرو آمریکا در تازه ترین نشست خود تصمیم گرفت تا نرخ بهره را به میزان 0.25 درصد افزایش دهد. این مساله نیز تاثیر مهمی بر افزایش ارزش دلار و افت قیمت جهانی طلا داشته است.

در نظرسنجی این هفته کیتکو نیوز 21 تحلیلگر اقتصادی شرکت کرده اند که از این تعداد 10 نفر معادل 48 درصد پیش بینی کردند که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده با کاهش روبرو خواهد شد. 9 نفر معادل 43 درصد نیز به افزایش قیمت جهانی طلا رای داده اند و 2 نفر معادل 10 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در این مدت تغییری نخواهد داشت.

از سوی دیگر در نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز هم 1151 نفر از سرمایه گذاران شرکت کردند که از این تعداد هم 658 نفر معادل 57 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا در روزهای آینده کاهش خواهد یافت.

393 نفر معادل 34 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا با افزایش روبرو خواهد شد و 100 نفر معادل 9 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا بدون تغییر خواهد ماند. قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون 8.4 درصد افزایش داشته است. این برای دومین هفته متوالی است که کارشناسان اقتصادی به کاهش قیمت طلا رای داده اند. البته برای نخستین بار از 10 مارس است که سرمایه گذاران بین المللی پیش بینی کرده اند که قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد.

هفته گذشته 61 درصد کارشناسان اقتصادی به کاهش قیمت طلا رای داده بودند. 55 درصد سرمایه گذاران بین المللی نیز پیش بینی کردند قیمت طلا با افزایش روبرو می شود.قیمت طلا در هفته ای که گذشت بیش از 1.1 درصد کاهش داشته است.

فیلیپ استریبل تحلیلگر ارشد موسسه آر جی او فیوچرز تاکید کرد: قیمت طلا طی روزهای آینده نیز تحت تاثیر گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تا پایان امسال قرار خواهد داشت و با افت بیشتری روبرو می شود. البته تشدید تنش های سیاسی می تواند موجب افزایش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا شود.

برخی تحلیلگران نیز بر این باورند که پایین بودن نرخ تورم آمریکا و نگرانی نسبت به اوضاع سیاسی و اقتصادی این کشور و اتحادیه اروپا می تواند موجب افزایش قیمت طلا شود.برخی سرمایه گذاران نیز پیش بینی می کنند که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده به کمتر از 1230 تا 1240 دلار کاهش خواهد یافت.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.



نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
3 1

جمال78 میگه :

تاریخ: 1396/03/29 ساعت 11:45
طلا در سراشیب وضعیت سقوطه.سطح حمایتی بعدی به نظر من 1240 باید باشه.

3 2

صدرا گستر میگه :

تاریخ: 1396/03/27 ساعت 23:25
صدرا گستر میگه :
تاریخ: 1395/09/30 ساعت 23:48
با سلام به تمامی کاربران و معامله گران مارکت جهانی و بازار طلا و ارز داخل:
.......................................................................................................
تحلیل و برسی وقایع سیاسی و اقتصادی ایران وغرب
در ابتدا باید نگاهمان به اتفاقات سوریه و عملکرد چند کشوری که منافع آنان گره خورده به پیروز شدن در سوریه توجه کنیم.
مورد دوم موضوع هسته ای ایران و جامعه جهانی و تاثیرگذاری آن بر اقتصاد ایران میباشد.
باید بگویم که در شرایط حال حاضر روند نقض برجام در دستور کار میباشد و با هدف قرار دادن تضعیف ریال در آینده نزدیک حدود 20درصد کاهش نسبت به دلار خواهد داشت.
امریکا و اروپا برای تضعیف لیر ترکیه موفق عمل کردند. حرکت بعدی به عنوان هدف ریال ایران میباشد چرا که تاثیراتش را در سوریه در آینده نزدیک خواهیم دید.
اینبار برای افزایش 200 دلاری اونس طلا این ماموریت به ایران و با برهم زدن برجام امکانپذیر خواهد شد وادامه دادن به پیشرفت هسته ای از قبل پیشروتر خواهد بود؟؟.
نکته قابل توجه . امریکا برای کاهش ایندکس دلار صد درصد در سوریه نیرو پیاده خواهد کرد و نتیجه این امر کاهش ریال روبل و لیر ترکیه و مبادرت به خرید چهار فلز گرانبها از جمله طلا خواهد شد ؟؟
ادامه تحلیل فرستاده خواهدشد ؟
به تحلیل گذشته دلار و سکه توجه فرمایید: توجه : مارکت جهانی اونس طلا بهترین گزینه ممکن برای معامله گری میباشد چرا که به صورت روزانه می شود نوسان گیری کرد به تمام سوالاتی که از طرف کاربران مطرح می شود پاسخ خواهم داد . تحلیلگر ارشد شرکت صدراگستر احمدقاسم زاده {عزیز}
دلار داخل در بلندمدت در محدوده 3664 تا 3714 بهترین زمان برای خرید میباشد.

2 1

صدرا گستر میگه :

تاریخ: 1396/03/27 ساعت 22:28
⭕️با سلام به تمامی معامله گران اونس طلا : شاخص دلار یا دلار ایندکس (USDX, DXY) چیست؟
شاخصی از واحدهای پولی مرجع نسبت به دلار امریکا که در سال ۱۹۷۳ بوجود امده است واحدهای پولی که در این شاخص وجود دارند عبارتند از یورو ۵۷.۶٪ ، ین ژاپن ۱۳.۶٪ ، پوند انگلیس ۱۱.۹٪ ، دلار کانادا ۹.۱٪ ، کرون سوئد ۴.۲٪ و فرانک سوئیس ۳.۶٪
این شاخص یکی از مهم ترین شاخص های بازار در جهت گیری روند قیمت هاست بطوری که هر موقع این شاخص روند صعودی داشته به طبع ان، ارزهای سایر کشورها در مقابل دلار تضعیف شده و مواد خام نیز در جهان سیر نزولی به خود می گیرد و هر موقع این شاخص روند نزولی داشته باشد به طبع آن، ارزهای سایر کشورها در مقابل دلار قوی تر شده و مواد خام در جهان گرانتر می شود. بیشترین عددی که شاخص تا حالا تست نموده مریوط می شود به فوریه ۱۹۸۵ که عدد شاخص ۱۶۴.۷۲ بوده و کمترین عددی که شاخص تا حالا تست نموده مریوط میشود به مارس ۲۰۰۸ که عدد شاخص ۷۰.۹۶ بود.
نکانی در مورد شاخص دلار یا دلار ایندکس
۱.بیشترین تاثیر بروی تغییرات شاخص دلار با تصمیمات بانک مرکزی امریکا و بانک مرکزی اروپا اتفاق می افتد.
۲.ارزهای سایر کشور وابستگی شدید به این شاخص دارند.
۳.قیمت جهانی مواد خام (نفت و طلا وسایر مواد) به روند حرکت این شاخص بستگی دارد به طوری که هر موقع شاخص دلار افزایش می یابد مواد خام ارزان می شود و هر موقع که شاخص دلار تضعیف می شود مواد خام در جهان گرانتر می شود.

3 3

صدرا گستر میگه :

تاریخ: 1396/03/27 ساعت 22:24
با سلام تمامی معامله گران ; که در بازار داخل و از سکه آتی و آبشده فعالیت و دچار ضرر و زیان شده اند با توجه به اهداف توسط شرکت مارکت جهانی (چهار فلز پایه از جمله اونس طلا) با تضمین در بازه زمانی 30 روزه تا زمان جبران ضرر و زیانی که در بازار داخل متحمل شده اند معامله گران محترم میتوانند از طریق لینک ارسالی ثبت نام نمایند و در مارکت جهانی به هر میزان سرمایه حساب تجاریشان را که توسط شرکت برایشان باز میشود شارژ نمایند ما حمایت خواهیم کرد و بدون کارمزد ارائه تحلیل در روز دو نوبت و آموزش متا تریدر و پوزیشن گذاشتن را انجام خواهیم داد ...............

6 4

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1396/03/27 ساعت 14:50
همین رو بهتون بگم که هر چی اماتوره اون هفته خروج زده فقط بخرید که تو این هفته خوب میشه نوسان گیری کرد

6 4

س . آرین میگه :

تاریخ: 1396/03/27 ساعت 14:07
قسمتی که از قلم افتاد! راجع به سقف انس توی هفته ی آینده هست که من نهایت سقف رو 1264 میدونم که بعیده حتی به این عدد برسه ! و من برداشتم از روی نوسانات انس طی یک هفته ی گذشته ! اینه که انس مصمم به اصلاح رو به پایین هست !!

4 9

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1396/03/27 ساعت 13:36
قیمت های داخلی بالا خواهد رفت این رو من دیروز گفتم ولی نظرم منتشر نشد

6 5

س . آرین میگه :

تاریخ: 1396/03/27 ساعت 11:57
طلا فعلن خیال بالا رفتن نداره ! به بالا رفتن انس دل نبندید! هیچ خبری نیست ! انس هفته پیش رو به زیر 1250 سرازیر میشه و حتی در طول کمتر از 20 روز اینده هدفی پایین تر از 1246 و 1230 توی برنامه داره !! راجع به دلار نظری ندارم! چون قبلن نظرم رو به اهمیت مرز و محدوده ی 3720 تا 3725 گفته ام ! سقوط یا صعود دلار به همین محدوده ربط داره!

1 3

casra میگه :

تاریخ: 1396/03/27 ساعت 11:51
سلام..،ولی قیمت داخل هیچ تبعیتی از انس نداره،،تقاضا زیاد میشود و قیمت داخل بالا،،موقع خوبی برا خرید هست تعطیلات و مراسم عید فطر و شادیها در پیش است،،

پر بحث ترین خبرها
اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا