اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت نفت به 48 دلار افزایش یافت

رویترز اعلام کرد: با وجود اشباع بازارهای فیزیکی و به دلیل اینکه تاجران به این نتیجه رسیده‌اند که ممکن است قیمت‌ها پس از کاهش‌های اخیر به کف خود رسیده باشد، قیمت نفت افزایش یافت.

حتی با وجود اینکه بازارهای فیزیکی همچنان اشباع است اما از آنجایی که تاجران به این نتیجه رسیده‌اند که ممکن است قیمت‌ها پس از کاهش‌های اخیر به کف خود رسیده باشد، قیمت نفت افزایش یافت.

هر بشکه نفت برنت با 10 سنت افزایش 48.25 دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا نیز با 5 سنت افزایش 45.88 دلار معامله شد.

به گفته تاجران، افزایش قیمت‌ها به دنبال افزایش سرمایه‌گذاری تاجران سفته‌باز در فروش آتی نفت اتفاق افتاد و آنها با وسعت زیاد در معاملات شرکت کردند.پس از اینکه قیمت نفت برنت و نفت خام آمریکا حدود 10 درصد افت کرد و به کمتر از قیمت 25 می، زمانی‌که اوپک بر سر تمدید توافق کاهش تولید تا سه ماهه 2018 توافق کرد، رسید، این افزایش قیمت رخ داد.

درحالی‌که تاجران مالی در مورد افزایش قیمت‌ها مطمئن هستند، بازار فیزیکی، به ویژه در آمریکا به علت افزایش در فعالیت‌های حفاری، همچنان اشباع است.حفاران آمریکایی در هفته منتهی به 9 ژوئن، 8 دکل نفتی بر دکل‌های نفتی فعال این کشور افزودند و تعداد این دکل‌ها به 741 دکل رسید که بیشترین میزان از آوریل 2015 به شمار می‌رود.

علی رغم افزایش تولید آمریکا، الکساندر نوآک، وزیر انرژی روسیه در روز یک‌شنبه گفت نیازی برای بررسی توافق کاهش تولید وجود ندارد هرچند که برای هرگونه تصمیمی بسیار زود است.خالد الفلیح، وزیر انژری عربستان نیز در آخر هفته اظهارات مشابهی مطرح کرده بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد