اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد 40 درصدی صدور ضمانت نامه برای صنایع کوچک در 2 ماه نخست امسال

صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک اعلام کرد: 35 ضمانت نامه از ابتدای فروردین تا پایان اردیبهشت ماه امسال، برای صنایع کوچک صادر شد که در همسنجی با پارسال رشد 40 درصدی را نشان می دهد.

ارزش این تعداد ضمانت نامه 250 میلیارد ریال بوده که نسبت به ارزش ضمانت نامه صادر شده در دو ماه نخست پارسال، بیش از 140 درصد رشد داشته است.
در این مدت 18 ضمانت نامه برای صنایع کوچک به ارزش 96 میلیارد ریال تمدید شد که از لحاظ تعداد 6 درصد و از لحاظ ارزش ریالی 30 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.برپایه این گزارش، 45 درصد ضمانت نامه های صادر شده برای صنایع کوچک در 2 ماه نخست سال 96 مربوط به سرمایه در گردش، 34 درصد برای طرح های ایجادی و 16 درصد برای طرح های توسعه بوده است.
استان مازندران با 41 میلیارد ریال، کرمانشاه با 35 میلیارد ریال، تهرانبا 21 میلیارد ریال و گیلان با 20 میلیارد ریال، بیشترین ارزش ضمانت نامه برای صنایع کوچک را طی این مدت به خود اختصاص داده اند.
از آغاز سال 96 فرایند صدور ضمانت نامه برای صنایع کوچک به صورت الکترونیکی بوده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک از این خدمات استفاده کنند.همچنین این صندوق با 18 بانک دولتی و خصوصی و موسسه مالی و اعتباری تفاهم نامه همکاری امضا کرده و شرایط استفاده از ضمانت نامه برای فعالان صنایع کوچک با سهولت بیشتری انجام می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد