اونس طلا2152.67
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

ادامه روند تثبیت قیمت طلا در بازارهای بین المللی پس از انتشار مذاکرات فدرال رزرو

سایت طلا : قیمت جهانی طلا در آغاز مبادلات امروز جمعه با تغییر چندانی روبرو نشده است و به نظر می رسد قیمت این فلز زرد همچنان تحت تاثیر انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو قرار دارد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، قیمت طلا در بازارهای بین المللی که در ابتدای مبادلات امروز جمعه تحت تاثیر افزایش ارزش دلار قرار گرفته و با کاهش نسبی روبرو شده بود، بعدا اندکی افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش در حالی که وزرای نفت کشورهای عضو اوپک در تازه ترین نشست خود تصمیم گرفتند تا توافق مربوط به کاهش تولید را به مدت 9 ماه دیگر تمدید کنند، این مساله تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت کالاهای مختلف داشته است.

قیمت هر اونس طلا که در آغاز مبادلات امروز با 0.2 درصد کاهش به 1253 دلار رسیده بود بعدا بار دیگر افزایش یافت و به سطح 1257 دلاری بازگشته است که نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.

شاخص ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای معتبر بین المللی نیز با افزایش نسبی روبرو شده و به 97.27 واحد رسیده است.

قیمت جهانی نفت پس از اعلام تصمیم اوپک با کاهش 5 درصدی روبرو شده که این بیشترین کاهش قیمت نفت در یک روز از اوایل مارس به شمار می رود.

کشورهای اوپک به همراه روسیه تصمیم گرفتند تا کاهش تولید نفت را تا مارس 2018 تمدید کنند تا مازاد عرضه در بازار جهانی انرژی را حذف کنند. با کاهش قیمت جهانی نفت در سه سال اخیر، میزان درآمد کشورهای صادر کننده نفت با کاهش شدیدی روبرو شده است.

جان ویلیامز رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو تاکید کرد که سیاست های مالی دولت ترامپ می تواند تاثیر زیادی بر اوضاع اقتصادی آمریکا داشته باشد و فدرال رزرو باید برای تنظیم سیاست های پولی و نرخ بهره خود، این عامل مهم را در نظر بگیرد.

در ادامه جنجال سیاسی مربوط به دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ارتباط اعضای تیم ترامپ با مقام های روسی، روزنامه واشنگتن پست و شبکه ان بی سی گزارش دادند که جارد کوشنر داماد ترامپ نیز تحت بازجویی اف بی آی قرار می گیرد.

خالص واردات طلای چین از هنگ کنگ طی ماه آوریل با کاهش 33.5 درصدی روبرو شده است.

افزایش قیمت طلا مهمترین عامل افت واردات چین در این مدت به شمار می رود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد