اونس طلا2319.39
مظنه15,386,000
18 گرم3,551,800
ارزش سکه34,664,658
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000
تحلیلگر ارشد اقتصادی خبر داد:

فدرال رزرو احتمالا بازارهای بین المللی را در نشست ژوئن شگفت زده خواهد کرد

سایت طلا : یک تحلیلگر ارشد اقتصادی بر این باور است که فدرال رزرو آمریکا احتمالا با عدم افزایش نرخ بهره در نشست ژوئن، بازارهای بین المللی را شوکه خواهد کرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، پیتر هاگ تحلیلگر برجسته اقتصادی در سخنانی تاکید کرد: این احتمال وجود دارد که فدرال رزرو آمریکا در نشست ژوئن نرخ بهره را افزایش ندهد و این مساله موجب شگفتی بازارهای بین المللی خواهد شد.

بر اساس این گزارش وی در ادامه تصریح کرد: اگر فدرال رزرو آمریکا در نشست ژوئن نرخ بهره را افزایش ندهد، این مساله بی شک موجب افزایش قیمت طلا خواهد شد. اکثر تحلیلگران پیش بینی می کنند که فدرال رزرو نرخ بهره را در نشست ژوئن افزایش خواهد داد ولی من با این مساله موافق نیستم.

وی افزود: اخیرا آمارهای اقتصادی ضعیفی منتشر شده است، وضعیت فروش مسکن و خودرو ناامید کننده است. این مساله شاید موجب انصراف فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره شود. به خصوص در شرایطی که تنش های سیاسی در کاخ سفید به خاطر برکناری جیمز کومی رئیس اف بی آی و پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز تشدید شده است.

در حالی که نشست دو روزه فدرال رزرو قرار است 13 و 14 ژوئن برگزار شود، تازه ترین نظرسنجی سی ام ئی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به بیش از 78 درصد رسیده است. ولی پیتر هاگ هنوز معتقد است که فدرال رزرو ممکن است بازارهای بین المللی را شوکه کند.

وی افزود: به نظر من افت ارزش دلار و شاخص سهام می تواند در کوتاه مدت قیمت طلا را بالاتر از سطح حمایتی 1246 دلاری حفظ کند، اگر طلا بتواند سطح مقاومتی 1265 دلاری را بشکند به زودی تا 1300 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

فدرال رزرو آمریکا به تازگی متن مذاکرات نشست 2 و 3 می را منتشر کرده است. اکثر سیاستگذاران پولی فدرال رزرو تاکید کرده اند که باید نرخ بهره را به زودی افزایش دهند ولی این مساله را مشروط به بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا کرده اند که در سه ماه نخست امسال با کاهش رشد روبرو شده است.

سیاستگذاران فدرال رزرو بر این مساله توافق نظر داشته اند که برای هرگونه افزایش نرخ بهره در نشست ژوئن باید منتظر انتشار آمارهای اقتصادی بیشتری باشند تا وضعیت رشد اقتصادی آمریکا به خوبی روشن شود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد