اونس طلا2151.8
مظنه14,131,000
18 گرم3,262,100
ارزش سکه31,837,143
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

بزرگداشت فتح و ایثار در قلب بازار تهران

سایت طلا : هزمان با سالروز فتح خرمشهر مراسم گرامی داشت این حماسه عصر امروز با حضور میهمانان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف صنوف به همت حوزه بسیج اصناف و بازاریان شهید صفارهرندی حاج حمید پویا در مسجد امام بازار تهران برگزار شد.

به گزارش سایت طلا؛بازار تهران عصر امروز سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر شاهد برگزاری مراسم گرامی داشت این رخداد حماسی و ملی بود.

در این مراسم که به همت حوزه بسیج اصناف و بازاریان شهید صفارهرندی برگزار گردید، سردار سادات حسینی معاون فرهنگی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ از علل برگزاری گرامی داشت برای آزادسازی خرمشهر سخن گفت.

وی با اشاره به قرآن کریم و قدرت صبر و استقامت گفت: عملیات بیت المقدس چهار مرحله داشت که در این میان قصه فتح خرمشهر قصه شیرین برای همه تاریخ است.

سادات حسینی با بیان اینکه سوم خرداد فرهنگ ما شکل داد تصریح کرد: این فرضیه که با تعداد کم می توان بر ابرقدرتها پیروز شد در این عملیات اثبات گردید و همانطور که حضرت امام(ره) فرمودند؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد و فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزشهاست.

معاون فرهنگی سپاه محمد رسول الله (ص) ادامه داد: در آزاد سازی خرمشهر 180کلیومتر از مرز کشور آزاد شد و در این روز همه استراتژی استکبار جهانی شکست خورد لذا ما امروز جشن می گیریم که فرهنگ پایداری بر کشورما طنین انداز شد.

وی با خطرناک توصیف کردن جنگ نرم خاطرنشان کرد: اگر خرمشهر 19 ماه در اشغال بود امروز خرمشهرهای دیگری در اشغال دشمن است و ما باید همه آنان را از دست دشمن آزاد کنیم و در این زمینه تهاجم فرهنگی دشمن و قتل عام فرهنگی دشمن بسیار وسیع و گسترده است.

غلامرضا حسنپور فرمانده سازمان بسیج اصناف کشور نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت این روز به سخنان سال گذشته مقام معظم رهبری اشاره کرد که باید به هوش بود و خرمشهرهای دیگری در پیش است.

رئیس بسیج اصناف کشور انتخابات را نقطه قوت نظام برشمرد و تأکید کرد که پس از 40 سال حضور مردم در پشتیبانی از نظام روز به روز بیشتر می گردد.

حاج حمید پویا فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان شهید صفارهرندی در این مراسم طی سخنانی ضمن خیر مقدم به همه حضار حماسه این روز را گرامی داشت.

وی ضمن تقدیر از حضور مردم در پای صندوقهای ریاست جمهوری، انتخابات را به دور از مجادلات سیاسی موجب پیشرفت کشور دانست.

همچنین در این مراسم حضار ضمن نفرت از حکم رژیم آل خلیفه در محکومیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین حمایت خود را از شیعیان این کشور اعلام کرده و بر علیه حکام ظالم این کشور و آل سعود شعار سردادند.

گفتنی است در این مراسم که مورد استقبال طیف وسیعی از بازاریان و اصناف مختلف قرار گرفته بود، تعدادی از فرماندهان انتظامی و مسئولین صنفی و بسیجیان اصناف حضور داشتند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد