اونس طلا2152.5
مظنه14,126,000
18 گرم3,261,000
ارزش سکه31,825,878
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000
رئیس موسسه سرمایه گذاری گلوبال ادوایزر:

طلا پیروز نهایی تشدید تنش های سیاسی بین المللی خواهد بود

سایت طلا : رئیس موسسه سرمایه گذاری گلوبال ادوایزر بر این باور است که با تشدید تنش های سیاسی بین المللی تمایل سرمایه گذاران برای خرید طلا همچنان رو به افزایش خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، جورج میلینگ استنلی رئیس موسسه سرمایه گذاری گلوبال ادوایزر تاکید کرد: ریسک های سیاسی به سطح بی سابقه ای افزایش پیدا کرده و این مساله در نهایت به نفع طلا خواهد بود.

بر اساس این گزارش وی تصریح کرد: نااطمینانی و نگرانی های مربوط به ریاست جمهوری دونالد ترامپ بر نیروهای ساختاری بازار پیشی گرفته و غلبه کرده است و این عامل موجب تقویت قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت خواهد شد.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی گفت: در شرایط نااطمینانی و نگرانی سیاسی ، شما انتظار دارید که قیمت طلا با افزایش روبرو شود. طلا تنها در مسیری قرار دارد که همگان انتظار داشته اند.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به آنکه قیمت طلا به بالاتر از میانگین قیمت 200 روزه خود یعنی 1254 دلار در هر اونس افزایش یافته، این اختمال وجود دارد که قیمت طلا در کوتاه مدت به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.

وی گفت: با ادامه تنش ها بر سر دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و برکناری رئیس اف بی آی، به نظر می رسد که نگرانی های سیاسی بین المللی همچنان افزایش خواهد یافت و این مساله به نفع قیمت طلا خواهد بود.

در حالی که برخی تحلیلگران بر این باورند که سفر ترامپ به خاورمیانه و اروپا می تواند نگاه ها را نسبت به تنش های سیاسی داخلی در آمریکا منحرف کند، ولی استنلی بر این باور است که هنوز سئوالات و ابهامات زیادی درباره آینده ریاست جمهوری ترامپ وجود دارد.

وی افزود: ترامپ هنوز داعش را شکست نداده است، هنوز بسته محرک مالی هزار میلیارد دلاری را تصویب نکرده است، اصلاحات قانونی را تصویب نکرده است و دیواری مرزی با مکزیک را احداث نکرده است.

این در حالی است که برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا در ماه ژوئن می تواند تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا و ارزش دلار داشته باشد. نظرسنجی موسسه سی ام ئی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در این نشست بیش از 79 درصد خواهد بود.

به نظر می رسد وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد