اونس طلا2150.1
مظنه14,121,000
18 گرم3,259,800
ارزش سکه31,814,613
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

قیمت طلا علی رغم انفجار شهر منچستر تغییر چندانی نداشته است

سایت طلا : قیمت طلا امروز سه شنبه در بازارهای جهانی با افزایش اندکی روبرو شده و این در حالی است که وقوع انفجار در یک کنسرت در شهر منچستر انگلیس موجب کشته شدن حداقل 19 نفر شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، در حالی که پلیس انگلیس بر این باور است که وقوع انفجار در یک کنسرت در شهر منچستر اقدامی تروریستی و انتحاری بوده است، قیمت طلا امروز سه شنبه در بازارهای بین المللی با 0.1 درصد افزایش به 1262 دلار رسیده است.

بر اساس این گزارش ادامه تنش های سیاسی در آمریکا به خصوص سیاست ها و اقدامات دونالد ترامپ موجب شده است تا روند صعودی قیمت طلا همچنان ادامه یابد.

مقام های آمریکایی گفته اند که 2 مظنون اصلی احتمالا عامل انفجار کنسرت در شهر منچستر هستند. تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا در شرایطی که نگرانی ها و تنش های سیاسی تشدید می شود، با افزایش روبرو می شود.

قیمت جهانی طلا هفته گذشته نیز با رشد 2.2 درصدی روبرو شد . کاهش ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی و ادامه تنش ها در کاخ سفید بر سر پرونده جنجالی دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر و برکناری جیمز کومی رئیس اف بی آی توسط ترامپ تاثیر زیادی بر افزایش قیمت جهانی طلا داشته است.

ارزش یورو در برابر دلار آمریکا به بالاترین سطح در شش ماه اخیر رسیده است. اظهارات آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان درباره پایین بودن ارزش یورو تاثیر زیادی بر افزایش ارزش پول واحد اروپایی داشته است.

تحلیل تکنیکال وانگ تائو نشان می دهد که این احتمال وحود دارد که قیمت طلا در کوتاه مدت تا سطح 1272 دلار در هر اونس افزایش یابد.

در حالی که نشست ژوئن فدرال رزرو آمریکا در پیش است به نظر می رسد افزایش تورم و کاهش نرخ بیکاری، احتمال افزایش نرخ بهره در این نشست را بیشتر کرده است. البته هنوز برخی از مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا نسبت به دستیابی اقتصاد این کشور به خالت اشتغال کامل تردید دارند.

فدرال رزرو شیکاگو نیز اعلام کرده است که شاخص فعالیت های اقتصادی در آمریکا طی ماه آور یل به بالاترین سطح از آوریل 2014 میلادی رسیده است. بهبود اوضاع اقتصادی منطقه یورو نیز تاثیر زیادی بر افزایش ارزش یورو در برابر دلار داشته است.

میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز با 0.21 درصد افزایش به بیش از 852 تن رسیده است.

به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی منطقه یورو و آمریکا طی ساعات آینده تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا و نرخ ارز خواهد داشت.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد