اونس طلا2220.06
مظنه14,226,000
18 گرم3,284,000
ارزش سکه32,051,178
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

همکاری پاکستان و ایران منطقه را از توطئه‌های اقتصادی غرب نجات می‌دهد

رئیس سابق بانک مرکزی پاکستان گفت: پاکستان و ایران می‌توانند نقش مهمی در نجات اقتصاد جنوب آسیا و خاورمیانه از سیاست‌ها و توطئه‌های اقتصادی آمریکا و غرب ایفا کنند.

«عشرت حسین» رئیس سابق بانک مرکزی پاکستان در اسلام‌آباد گفت: به زودی مشکلات ارتباطات بانکی بین ایران و پاکستان رفع خواهد شد.
وی افزود: بعد از توافق پاکستان و ایران برای همکاری بانکی به زودی حجم مبادلات تجاری بین دو کشور نیز افزایش خواهد یافت.عشرت حسین تأکید کرد: توافق بانکی تسهیلات بیشتر برای زائران اماکن متبرکه در ایران فراهم می‌کند و با کاهش واسطه‌ها مردم بهتر می‌توانند وجوه نقدی خود را در کشور مقابل دریافت و پرداخت کنند.
رئیس سابق بانک مرکزی پاکستان اظهار داشت: افزایش حجم تجارت بین پاکستان و ایران با توجه به ظرفیت‌های دو کشور کار بسیار مشکلی نیست.
وی افزود: مردم و بازرگانان دو کشور از توافق بانکی همچنین افزایش حجم تجارت بین پاکستان و ایران استقبال می‌کنند بنابراین به زودی مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد رفع خواهد شد.عشرت حسین گفت: فقط توافق بانکی کافی نیست اتاق‌های بازرگانی پاکستان و ایران نیز باید در جهت افزایش حجم تجارت فعالیت بیشتری انجام دهند.
رئیس سابق بانک مرکزی پاکستان ادامه داد: نظام بانکی نقش محوری در اقتصاد و تجارت هر کشوری دارد بنابراین باید تسهیلاتی فراهم شود که بانک‌ها دو کشور بتوانند شعب خود را در کشور مقابل افزایش دهند.وی افزود: با توجه به اینکه با مشارکت ایران در کریدور اقتصادی چین موافقت شده است اگر تهران به این پروژه بپیوندد بازرگانان و نظام بانکی پاکستان در این زمینه مشارکت خواهند کرد.
حسین تصریح کرد: کسانی که با پیشرفت اقتصادی کشورهای منطقه مخالف هستند با کریدور اقتصادی چین همچنین همکاری ایران و پاکستان در زمینه‌های مختلف مخالفت می‌کنند بنابراین باید در این زمینه هوشیار باشیم.
وی تأکید کرد: جنوب آسیا و خاورمیانه نباید تحت تأثیر سیاست‌های اقتصادی آمریکا و غرب باشند.عشرت حسین بیان کرد: پاکستان و ایران می‌توانند نقش مهمی در نجات اقتصاد جنوب آسیا و خاورمیانه از سیاست‌های اقتصادی آمریکا و غرب ایفا کنند.رئیس سابق بانک مرکزی پاکستان اظهار داشت: ادامه همکاری بانکی اسلام‌آباد و تهران سرانجام منطقه را از سیاست‌های اقتصادی آمریکا و غرب نجات می‌دهد.رئیس سابق بانک مرکزی پاکستان گفت: روابط اسلام‌آباد و تهران به اندازه‌ای عمیق است که فرقی نمی‌کند چه دولتی روی کار باشد؛ دو کشور به همکاری بانکی،تجاری و اقتصادی ادامه خواهند داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد