اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی کیتکونیوز نشان داد:

قیمت طلا هفته آینده تحت تاثیر تنش های سیاسی آمریکا افزایش خواهد یافت

سایت طلا : نتایج تازه ترین نظرسنجی کیتکونیوز نشان می دهد که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده نیز تحت تاثیر تنش های سیاسی در آمریکا با افزایش روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، قیمت جهانی طلا در هفته ای که گذشت با رشد 2.1 درصدی روبرو شد که این بهترین عملکرد قیمت این فلز زرد در 5 هفته گذشته به شمار می رود.

بر اساس این گزارش تشدید تنش های سیاسی در آمریکا در پی برکناری رئیس اف بی آی از سوی دونالد ترامپ تاثیر زیادی بر افزایش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا داشته است.

رسانه های خبری گزارش داده اند که ترامپ قبلا از جیمز کومی خواسته است تا تحقیقات مربوط به پرونده دحالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را متوقف کند ولی مخالفت کومی با این درخواست در نهایت منجر به برکناری اش شده است. این مساله موجب انتقادات گسترده ای در محافل سیاسی آمریکایی شده است.

در نظرسنجی این هفته کیتکونیوز 18 کارشناس اقتصادی شرکت کرده اند که از این تعداد 11 نفر معادل 61 درصد به افزایش قیمت طلا در روزهای آینده رای داده اند. 3 نفر معادل 17 درصد نیز پیش بینی کردند که قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد و 4 نفر نیز اعلام کردند قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد داشت.

در نظرسنجی آنلاین کیتکو نیوز هم 944 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد هم 588 نفر معادل 63 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا در این مدت با افزایش روبرو می شود، 268 نفر دیگر معادل 28 درصد نیز به کاهش قیمت طلا رای دادند و 88 نفر معادل 9 درصد نیز پیش اعلام کردند قیمت طلا با تغییر چندانی روبرو نمی شود.

در نظرسنجی هفته گذشته نیز 71 درصد کارشناسان اقتصادی و 52 درصد سرمایه گذاران بین المللی به افزایش قیمت طلا رای داده بودند. قیمت طلا در هفته ای که گذشت به بیش از 1255 دلار در هر اونس رسید و با رشد 2.1 درصدی روبرو شده است.

از ابتدای امسال تاکنون 61 درصد پیش بینی های کارشناسان اقتصادی و 56 درصد پیش بینی های سرمایه گذاران بین المللی درباره قیمت طلا درست بوده است.

آدریان دی تحلیلگر ارشد اقتصادی تاکید کرد که نگرانی های سیاسی آمریکا می تواند موجب افزایش قیمت طلا در روزهای آینده شود. بحران سیاسی در برزیل نیز می تواند موجب افزایش تقاضا برای طلا شود.

انتشار آمارهای نگران کننده اقتصادی در آمریکا نیز می تواند گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست های آتی را کاهش دهد.

به نظر می رسد اگر فشار بر دلار آمریکا ادامه یابد، قیمت طلا در روزهای آینده با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد