اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دستورالعمل وام ۱۲۰ میلیونی مسکن ابلاغ نشد

مدیر روابط عمومی بانک مسکن با اعلام این که منتظر ابلاغ دستورالعمل بانک مرکزی برای پرداخت تسهیلات ۱۲۰ میلیون تومانی مسکن هستیم، گفت: هم اکنون در شعب بانک مسکن وام تا سقف ۱۱۰ میلیون تومان از محل اوراق حق تقدم پرداخت می‌شود.

مسعود ایزدی اظهار کرد: در خصوص وام 120 میلیون تومانی مسکن که اخیرا توسط شورای پول و اعتبار تصویب شده منتظر ابلاغ دستورالعمل از سوی بانک مرکزی برای پرداخت هستیم.

وی افزود: هم اکنون در شعب بانک مسکن وام تا سقف 110 میلیون تومان از محل اوراق حق تقدم پرداخت می شود.

وی بیان کرد: متقاضیان می توانند با خرید اوراق حق تقدم در مدت یک هفته نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی بانک مسکن با بیان این مصوبه شورای پول و اعتبار شامل همه بانک ها می شود، گفت: بانک مسکن آمادگی پرداخت تسهیلات جدید خرید مسکن را دارد.

به گزارش تسنیم، 13 اردیبهشت امسال شورای پول و اعتبار در راستای کمک به رونق تولید و اشتغال در جامعه و به منظور تقویت تامین مالی بخش مسکن و افزایش قدرت خرید مسکن خانوارها با افزایش سقف تسهیلات بدون سپرده به زوجین به 120 میلیون تومان موافقت کرد.

بر این اساس سقف تسهیلات بدون سپرده جعاله مسکن به 200 میلیون ریال برای یک پلاک ثبتی توسط بانک‌های تجاری و بانک مسکن افزایش یافت، ضمن آن که با اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده به زوجین توسط بانک‌های تجاری و بانک مسکن، تا سقف مبالغ زیر بر روی یک پلاک ثبتی، مشروط به رعایت تعادل منابع و مصارف بانک موافقت شد.

انتهای پیام

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد