اونس طلا2369.69
مظنه16,356,000
18 گرم3,775,700
ارزش سکه36,850,068
قدیم (بهار)41,100,000
جدید (امامی)44,450,000
نیم26,200,000
ربع16,200,000

پیگیری کرسنت در شورای عالی امنیت ملی

رئیس کارگروه نفت و گاز کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مقرر شده گزارش های نهادهای مسئول تا پیش از پایان تابستان سال جاری به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ارسال شده و تا پایان تابستان سال جاری، نتیجه سنجش کیفیت بنزین تولیدی و توزیعی در کشور مشخص شود.

«محمدرضا منصوری» رئیس کارگروه نفت و گاز کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پرونده هایی از قدیم در کمیسیون اصل 90 مجلس در حال رسیدگی بوده که برخی به سرانجام رسیده و برخی هنوز در مرحله رسیدگی است؛ عمده پرونده های قدیمی تعیین تکلیف شده و پرونده جدیدی فعلا به کمیسیون ارجاع نشده است.

منصوری با بیان اینکه "در حال حاضر دو سه مورد پرونده در کارگروه نفت و گاز در دست بررسی است"، گفت: یکی از این پرونده ها، پرونده کیفیت تولید و عرضه بنزین در ایران است که با همکاری سازمان ملی استاندارد و وزارت نفت در حال بررسی و پیگیری است.

وی افزود: هم اکنون با واحد استاندارد استان مرکزی در تعامل و تماس هستیم، همچنین در دیگر بخش های تولیدی و توزیعی بنزین اقداماتی را جهت رصد و سنجش کیفیت بنزین انجام می دهیم و مقرر شده گزارش های این اقدامات از سوی نهادهای مسئول تا پیش از پایان تابستان سال جاری به کمیسیون اصل 90 مجلس ارسال شده و تا پایان تابستان سال جاری، نتیجه سنجش کیفیت بنزین تولیدی و توزیعی در کشور مشخص شود.

رئیس کارگروه نفت و گاز کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت نامشخص پرونده کرسنت گفت: در خصوص کرسنت، پرونده ای در کمیسیون اصل 90 مجلس در حال بررسی نیست؛ چرا که شورای عالی امنیت ملی در حال رسیدگی به این موضوع است.

منصوری در خصوص نتایج بررسی کمیسیون اصل 90 در موضوع ساخت و ساز غیرمجاز هتل ها و رستورانها در حاشیه رودخانه جاجرود، اذعان داشت: وضعیت ساخت هتل ها و رستورانها در حاشیه جاجرود در کارگروه عمرانی کمیسیون اصل 90 مجلس در حال پیگیری و رسیدگی است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد