اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی رویترز نشان داد:

فدرال رزرو نرخ بهره را در نشست امروز تغییر نخواهد داد

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی از کارشناسان اقتصادی و فعالان بین المللی نشان می دهد که فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست دو روزه خود نرخ بهره را تغییر نمی دهد.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، نظرسنجی جدید انجام شده نشان می دهد که فدرال رزرو آمریکا به احتمال زیاد نرخ بهره را در نشست امروز خود تغییر نخواهد داد ولی این احتمال وجود دارد که نرخ بهره آمریکا در نشست ژوئن با افزایش روبرو شود.

بر اساس این گزارش فدرال رزرو در نشست مارس نرخ بهره را بار دیگر افزایش داده است. این دومین افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در طول 3 ماه بوده است. در حالی که بیانیه نشست امروز فدرال رزرو ساعت 6 بعد از ظهر به وقت گرینویچ منتشر خواهد شد، جانت یلن کنفرانس خبری برگزار نخواهد کرد.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که فدرال رزرو تا پایان امسال 2 بار دیگر نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که انتشار آمارهای مهم در آمریکا طی هفته های آینده می تواند تاثیر زیادی بر نرخ بهره فدرال رزرو در نشست ژوئن داشته باشد. آمارهای مربوط به وضعیت اشتغال و نرخ بیکاری در ماه آوریل قرار است جمعه منتشر شود.

گرچه رشد اشتغال در ماه مارس به شدت کاهش داشته ولی نرخ بیکاری آمریکا به 4.5 درصد رسیده که پایین ترین رقم در 10 سال اخیر به شمار می رود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد