اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد ۲۳۶۷ واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

شاخص‌بورس از ابتدای امسال تاکنون ۲۳۶۷ واحد رشد داشته و افزایش ۳.۱ واحدی را به ثبت رسانده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری ایلنا از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۱ روز معاملاتی تعداد ۲۱ میلیارد و ۲۴۳ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۴۸ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال در یک میلیون و ۶۲۴ هزار و ۲۰۹ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۱۱ میلیارد و ۵۳۶ میلیون سهم به ارزش ۲۲ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال در ۷۳۵ هزار و ۸۲۴ نوبت در بازار اول، ۹ میلیارد و ۳۱۴ میلیون سهم به ارزش ۲۰ هزار و ۲۰۲ میلیارد ریال در ۸۸۴ هزار و ۱۰۰ نوبت در بازار دوم، ۵ میلیون سهم به ارزش ۵۴۵۸ میلیارد ریال در ۱۵۴۴ نوبت در بازار بدهی، ۳۳۲ میلیون سهم به ارزش ۲ میلیارد ریال در ۱۶۴ نوبت در بازار مشتقه و ۵۵ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۶۱۵ میلیارد ریال در ۲۵۷۷ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۲۳۶۷ واحد رشد، افزایش ۳.۱ درصدی را ثبت کرده و به ارتفاع ۷۹ هزار و ۵۹۷ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۶۱۸ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۰۹۳۵ واحد رشد مواجه شده‌اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد