اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

قیمت طلا در آستانه نشست بانک مرکزی اروپا و ژاپن کاهش یافت

سایت طلا : قیمت طلا در بازارهای جهانی در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه و در آستانه برگزاری نشست بانک های مرکزی اروپا و ژاپن با کاهش روبرو شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، بازارهای مالی بین المللی منتظر برگزاری نشست بانک های مرکزی اروپا و ژاپن و روشن شدن نرخ بهره های جدید و همین طور سیاست های پولی هستند. از سوی دیگر گمانه زنی های زیادی درباره وضعیت اصلاحات مالیاتی در آمریکا مطرح شده است.

به نظر می رسد ارائه طرح مالیاتی ترامپ می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات بازارهای بین المللی و همین طور تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره داشته باشد.

دولت آمریکا قصد دارد به زودی طرح اصلاح مالیاتی را به کنگره ارائه کند و وزیر دارایی این کشور پیش بینی کرده است که کنگره تا پایان امسال این طرح را تصویب خواهد کرد.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به کمتر از 1266 دلار رسیده است. قیمت طلا روز گذشته به کمتر از 1259 دلار رسید که این رقم پایین ترین قیمت در دو هفته اخیر به شمار می رود.

شاخص سهام در بازارهای آسیایی نیز امروز کاهش یافت و از بالاترین سطح خود در دو سال اخیر فاصله گرفته است. به نظر می رسد نگرانی های مربوط به اوضاع سیاسی جهان به خصوص شبه جزیره کره و سیاست های مالیاتی دولت ترامپ فشار زیادی را بر شاخص سهام وارد کرده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه طرح یک صفحه ای را برای کاهش چشمگیر مالیات ها ارائه کرده است. این طرح در صورت تصویب از سوی کنگره آمریکا و اجرای نهایی موجب افزایش کسری بودجه و بدهی های دولت آمریکا خواهد شد.

به نظر می رسد بانک مرکزی اروپا در نشست امروز خود سیاست های پولی انبساطی را همچنان ادامه خواهد داد و نرخ بهره را بدون تغییر حفظ خواهد کرد. برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در دور نخست موجب کاهش نگرانی ها نسبت به اوضاع سیاسی این کشور شده است.

بانک مرکزی ژاپن نیز احتمالا سیاست های پولی انبساطی را تغییر نخواهد داد. آمارهای اقتصادی جدید منتشر شده در ژاپن نشان می دهد که اوضاع این کشور نسبت به ماه های گذشته با بهبود نسبی روبرو شده است.

دولت آمریکا روز چهارشنبه بر ضرورت تشدید تحریم های بین المللی علیه کره شمالی تاکید کرده است. آمریکا قصد دارد با تشدید فشارهای سیاسی و افزایش تحریم ها، کره شمالی را مجبور به متوقف کردن برنامه های موشکی و اتمی نماید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد