اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری ناتیکسیس:

قیمت طلا پس از برگزاری انتخابات فرانسه تحت تاثیر نرخ بهره آمریکا خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری ناتیکسیس بر این باور است که پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و کاهش نگرانی های بین المللی نسبت به تحولات سیاسی این کشور، قیمت طلا تحت تاثیر نرخ بهره آمریکا خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، برنارد داه داه تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری ناتیکسیس تاکید کرد: در شرایط کنونی که انتخابات ریاست جمهوری فرانسه برگزار شده، دیگر باید اروپا را فراموش کنیم و همه نگاه ها معطوف به نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا خواهد بود. به نظر من مهمترین عامل موثر بر قیمت طلا در میان مدت، نرخ بهره و سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا است.

بر اساس این گزارش وی افزود: در حالی که نتایج انتخابات فرانسه مطابق با انتظارات و نظرسنجی ها بوده، به نظر می رسد بزرگترین عامل موثر بر قیمت طلا در هفته های آینده وضعیت نرخ بهره آمریکا باشد. به نظر من به احتمال زیاد افزایش نرخ بهره طی دو ماه آینده می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت جهانی طلا داشته باشد.

وی در ادامه گفت: به نظر می رسد که احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا تا دو ماه آینده به بیش از 66 درصد رسیده است. با کاهش نگرانی ها نسبت به تحولات سیاسی فرانسه، اکنون به نظر می رسد تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا در بازارهای اروپایی با کاهش روبرو شده است. افزایش ارزش یورو در برابر دلار و سایر ارزهای معتبر بین المللی موجب کاهش تقاضا برای طلا شده است.

وی تاکید کرد: برگزاری نشست بانک مرکزی اروپا در روز پنجشنبه نیز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طلا و ارزش یورو داشته باشد. من بعید می دانم که برگزاری دور دوم انتخابات فرانسه تاثیر چندانی بر نوسانات قیمت طلا داشته باشد. در عوض به نظر من برگزاری نشست فدرال رزرو تاثیر مهمی بر قیمت طلا خواهد داشت.

این بانک فرانسوی پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس طلا در سال 2017 میلادی به 1150 دلار خواهد رسید. در واقع قیمت طلا در سال 2017 در محدوده 1060 تا 1400 دلار در هر اونس در نوسان خواهد بود. این بانک پیش بینی کرده است که قیمت طلا در سال 2018 میلادی به طور میانگین به 1070 دلار خواهد رسید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد