اونس طلا2332.32
مظنه15,306,000
18 گرم3,533,400
ارزش سکه34,484,418
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

موسسه یو بی اس پیش بینی نسبت به قیمت طلا را به 1200 دلار کاهش داد

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری یو بی اس سوییس در تازه ترین گزارش خود پیش بینی نسبت به قیمت جهانی طلا را کاهش داده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، موسسه سرمایه گذاری یو بی اس پیش بینی کرده است که قیمت جهانی هر اونس طلا تا 3 ماه آینده به کمتر از 1200 دلار خواهد رسید.

بر اساس این گزارش موسسه یو بی اس در گزارش قبلی خود پیش بینی کرده بود که قیمت طلا تا 3 ماه آینده به 1300 دلار می رسد.

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت طلا پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و کاهش نگرانی ها نسبت به پیروزی ملی گرایان افراطی، فعلا در حال تثبیت شدن است.

کریس وستون استراتژیست ارشد موسسه آی جی تاکید کرد: با روشن شدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در دور نخست، تقاضای مکان امن برای طلا در بازار اروپا با کاهش روبرو شده است. در واقع بازار طلا نسبت به نتایج انتخابات فرانسه یک واکنش دراماتیک نشان داده است.

اکنون نگرانی ها نسبت به خروج فرانسه از منطقه یورو و اتحادیه اروپا تا حد زیادی کاهش یافته است. به نظر می رسد امانوئل ماکرون نامزد مستقل و میانه رو شانس بیشتری برای پیروزی در دور دوم انتخابات داشته باشد.

نظرسنجی ها نشان می دهد که ماکرون بیش از 62 درصد آرا در دور دوم انتخابات را کسب خواهد کرد. سایر نامزدهای شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه نیز از ماکرون حمایت کرده و از رای دهندگان خواسته اند تا در دور دوم به وی رای بدهند.

تحلیلگران اقتصادی موسسه یو بی اس تاکید کردند: قیمت طلا پس از برگزاری دور نخست انتخابات فرانسه فعلا در حال تثبیت شدن است. در زمان برگزیت قیمت طلا با رشد 5 درصدی روبرو شد و این در حالی بود که دلار آمریکا نیز 2 درصد افزایش یافت. در شرایط فعلی دلار آمریکا 1.5 درصد کاهش داشته و قیمت طلا نیز با افت 2 درصدی روبرو شده است. این می تواند یک پیروزی برای طلا باشد چرا که همواره این تصور رایج در بازارهای بین المللی وجود داشته است که ارزش دلار و قیمت طلا رابطه معکوسی دارند.

به نظر می رسد قیمت طلا در روزهای آینده به شدت تحت تاثیر انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا و منطقه یورو قرار خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد