اونس طلا2197.93
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

شرکت مخابرات 100هزار شغل پایدار ایجاد کرده است

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران می گوید، این شرکت پارسال 100 هزار شغل پایدار در کشور ایجاد کرده است.

«برات قنبری» امروز(دوشنبه) در مراسم افتتاح طرح تانومای (تارهای نوری مخابرات ایران) مخابرات ایران با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در مرکز مخابرات فرد اسدی تهران، گفت: شرکت مخابرات ایران ایجاد اشتغال را به عنوان یکی از اهداف جدی خود دنبال می کند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: افزون بر 50 درصد سرمایه گذاری انجام شده در دولت تدبیر و امید، شرکت مخابرات ایران نیز در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات حدود 250 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام داده است.
قنبری افتتاح پروژه تانوما که مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی بوده است را تکمیل کننده فاز سوم شبکه ملی اطلاعات دانست تا هدف دسترسی به سرعت 50 تا 100 مگابیت را محقق کند.
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات از ایجاد ظرفیت برای یک میلیون مشترک در چند استان کشور در هفته های اخیر داد و گفت: بر این اساس دو هزار کیلومتر فیبر نوری جدید در این استان ها کشیده شده است.قنبری ارتقای رتبه کشور به سطح بالا را از اهداف شرکت مخابرات ایران عنوان کرد و گفت: تلاش می شود بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات را ( آی سی تیICT ) را 300 درصد رونق بخشیم.
مراسم بهره برداری از طرح شبکه دسترسی برپایه فیبر نوری (تانوما) شرکت مخابرات ایران با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رسول سرائیان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران آغاز شده است.
طرح رساندن فیبر نوری به خانه ها که «تانوما» (تارهای نوری مخابرات ایران) نام گرفته است، افزایش سرعت اینترنت و تحقق یکی از اهداف منشور حقوق شهروندی درباره دسترسی برابر و آزاد به اطلاعات به آن را برای شهروندان به ارمغان می آورد.
فیبر نوری یکی از محیط های انتقال داده با سرعت بالاست.امروزه از فیبر نوری در موارد متفاوتی مانند شبکه های تلفن شهری و بین شهری، شبکه های کامپیوتری و اینترنت استفاده می شود.
فیبر نوری رشته ای از تارهای شیشه ای است که هر یک از آنها ضخامتی معادل تار موی انسان دارد و در انتقال اطلاعات در مسافت های طولانی کاربرد دارد.استفاده از سیم مسی برای انتقال اطلاعات در مسافت های طولانی همواره با برخی اختلال ها روبروست که امکان برقراری ارتباطی خوب و با سرعت مناسب را فراهم نمی سازد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد