اونس طلا2195.9
مظنه14,191,000
18 گرم3,276,000
ارزش سکه31,972,323
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
تحلیلگر ارشد اقتصادی:

روند صعودی قیمت طلا تا برقراری ثبات در نظام مالی و رفتار دولت آمریکا ادامه می یابد

سایت طلا : مدیر موسسه سرمایه گذاری سوییس آسیا کاپیتال تاکید کرد، تا زمانی که ثبات در سیستم مالی و رفتار دولت آمریکا حاکم نشود، قیمت جهانی طلا به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت طلا به نقل از سی ان بی سی، یورگ کاینر مدیر موسسه سرمایه گذاری سوییس آسیا کاپیتال در مصاحبه ای تصریح کرد: قیمت جهانی طلا طی 18 ماه آینده به روند صعودی خود ادامه خواهد داد و به رکوردهای جدیدی دست خواهد یافت.

بر اساس این گزارش وی افزود: نیروهای ساختاری بازار موجب خواهد شد تا قیمت جهانی طلا در میان مدت نیز به روند صعودی خود ادامه دهد. به نظر من قیمت طلا تا 18 ماه آینده همچنان افزایش خواهد یافت.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی اظهار داشت: ببینید بازارها همواره در کوتاه مدت عملکرد چندان خوبی ندارند، ولی به نظر من در میان مدت عملکرد بازار طلا بسیار خوب خواهد بود. بررسی روند تاریخی تحولات بازار طلا این واقعیت را نشان می دهد. به نظر من روند صعودی قیمت طلا تا زمانی ادامه خواهد یافت که ثبات نظام مالی و رفتار دولت آمریکا برقرار شود.

وی در ادامه تاکید کرد: به نظر من بخشی از افزایش قیمت جهانی طلا می تواند به علت عدم اعتماد نسبت به رفتار ژئوپلیتیک آمریکا باشد، این مساله موجب افزایش فزاینده تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا خواهد شد.

این تحلیلگر اقتصادی افزود: گرچه شاید برخی از افراد بر این باور باشند که ارزش دلار و شاخص سهام تاثیر زیادی بر روند قیمت طلا دارد ولی به نظر من عامل اصلی افزایش قیمت طلا می تواند عدم اعتماد نسبت به رهبری و دولت آمریکا و نظام مالی این کشور باشد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی بخش ناچیزی از دارایی و سرمایه جهانی به طلا اختصاص یافته است و طی ماه های آینده افزایش تقاضا برای این فلز زرد موجب رشد فزاینده قیمت خواهد شد.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، مذاکرات برگزیت و تنش های سیاسی بین المللی به خصوص اوضاع شبه جزیره کره و خاورمیانه می تواند تاثیر زیادی بر روند نوسانات نرخ ارز و قیمت کالاهای راهبردی به خصوص طلا داشته باشد.

وی در پایان پیش بینی کرد که سطح مقاومتی قیمت طلا تا 18 ماه آینده ابتدا 1400 تا 1450 دلار خواهد بود.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد