اونس طلا2380.74
مظنه16,601,000
18 گرم3,832,300
ارزش سکه37,402,053
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

قیمت طلا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری فرانسه تغییر چندانی نکرد

سایت طلا : قیمت طلا امروز جمعه در بازارهای جهانی پس از ثبت رشد 0.2 درصدی روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، در حالی که انتخابات ریاست جمهوری فرانسه قرار است روز یکشنبه برگزار شود، نگرانی های مربوط به نتایج آن موجب افزایش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای فلزات گرانبها به خصوص طلا شده است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا که روز پنجشنبه با رشد 0.2 درصدی روبرو شده بود، امروز جمعه بدون تغییر چندانی بوده و به 1281 دلار در هر اونس رسیده است. ن

نظرسنجی ها نشان می دهد که امانوئل ماکرون نامزد مستقل و میانه رو بیشترین شانس را برای راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه دارد و هر دو نامزد احزاب راست افراطی و چپ افراطی فرانسه نیز این شانس را دارند تا به دور دوم راه یابند.

در پی وقوع تیراندازی در پاریس تدابیر امنیتی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تشدید شده است. در این تیراندازی یک مامور پلیس کشته و 2 نفر دیگر به شدت زخمی شده اند. گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

نگرانی های بین المللی نسبت به سیاست های تجاری و اقتصادی دولت ترامپ همچنان ادامه دارد. تعداد مدعیان دریافت بیمه بیکاری در آمریکا نیز طی هفته گذشته با افزایش روبرو شده است.

روبرت کاپلان رئیس فدرال رزرو دالاس تاکید کرد که هنوز این احتمال وجود دارد که فدرال رزرو تا پایان امسال 2 بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد ولی بانک مرکزی آمریکا این انعطاف پذیری را دارد که منتظر باشد و شرایط اقتصادی را بسنجد.

میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز با 0.76 درصد کاهش به 854 تن رسیده است. میزان ذخایر طلای بانک مرکزی روسیه نیز طی ماه مارس برای سومین بار متوالی با افزایش روبرو شده است.

بانک مرکزی روسیه اعلام کرده است که قصد دارد طی ماه های آینده نیز ذخایر ارزی خود را متنوع کند و سهم طلا را در ذخایر ارزس افزایش دهد.

به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی منطقه یورو و آمریکا طی ساعات آینده تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا و سایر کالاهای راهبردی خواهد داشت. وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور و در حال توسعه نیز تاثیر مهمی بر روند قیمت طلا خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد