اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا قیمت طلا تا 1300 دلار افزایش خواهد یافت؟

سایت طلا : تازه ترین تحلیل اقتصادی نشان می دهد که روند صعودی قیمت جهانی طلا احتمالا تا پایان امسال ادامه خواهد یافت و عوامل موثری بر افزایش قیمت طلا موثر خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی خلیج تایمز، قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون روندی کاملا صعودی داشته است. قیمت طلا در سه ماه نخست امسال بیش از 8 درصد افزایش یافت و در سه ماه دوم نیز با رشد نسبی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش افزایش قیمت طلا در هفته های اخیر این سئوال مهم را در بین سرمایه گذاران بین المللی ایجاد کرده است که آیا قیمت طلا تا 1300 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت یا نه. به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، در شرایط کنونی کاتالیزورهای مهمی وجود دارد که می تواند موجب افزایش بیشتر قیمت جهانی طلا شود.

دستور اخیر ترامپ برای حمله موشکی آمریکا به سوریه تاثیر زیادی بر افزایش قیمت جهانی طلا داشته است. به نظر می رسد ریسک های سیاسی در شرایط کنونی عامل مهمی برای افزایش قیمت جهانی طلا خواهد بود. در صورت تشدید تنش های سیاسی به خصوص در خاورمیانه و شبه جزیره کره، قیمت طلا به زودی سطح مقاومتی 1300 دلاری را خواهد شکست.

کریستین لاگارد رئیس صندوق بین المللی پول اخیرا نسبت به اوضاع اقتصادی جهان ابراز نگرانی کرده است. تشدید نگرانی ها نسبت به رشد اقتصادی جهان و سیاست های حمایتی می تواند موجب افزایش تقاضا برای طلا شود.

اوضاع نگران کننده سیاسی در اروپا به خصوص برگزیت و انتخابات حساس و سرنوشت ساز نیز می تواند تقاضا و قیمت طلا را افزایش دهد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد