اونس طلا2232.37
مظنه14,341,000
18 گرم3,310,600
ارزش سکه32,310,273
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
موسسه استاندارد چارترد خبر داد:

طلا هیچ مانع بزرگی برای ادامه روند صعودی قیمت ندارد

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری استاندارد چارترد در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که قیمت طلا برای ادامه روند صعودی خود هیچ مانع بزرگ و مهمی نخواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، موسسه استاندارد چارترد تاکید کرد: در حالی که انتخابات اروپا در پیش است، مذاکرات برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و سیاست های خارجی نگران کننده دولت ترامپ می تواند موجب افزایش چشمگیر تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا شود و به نظر می رسد مانع بزرگی برای ادامه روند صعودی قیمت این فلز گرانبها وجود ندارد.

بر اساس این گزارش تحلیلگران موسسه استاندارد چارترد افزودند: ما پیش بینی خود نسبت به عملکرد قوی قیمت طلا در سه ماه دوم و سوم 2017 را حفظ می کنیم و بر این باوریم که بهترین عملکرد قیمت طلا در این مدت ثبت خواهد شد.

طلا بهترین سرمایه گذاری برای حفظ ارزش دارایی و سرمایه در دوران ریسک و بی ثباتی های سیاسی است. قیمت طلا در سه ماه نخست امسال نیز با افزایش چشمگیر 8.5 درصدی روبرو شده است.

کاهش ارزش دلار آمریکا و نگرانی های سیاسی در عرصه بین المللی تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.

جورج گرو تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری آر بی سی ولس منجمنت نیز گفت: با توجه به افت احتمالی نرخ تورم در آمریکا، فدرال رزرو نیز افزایش نرخ بهره را به ماه های آینده موکول خواهد کرد و این مساله نیز بر افزایش قیمت طلا موثر خواهد بود.

اوله هانسن استراتژیست برجسته ساکسو بانک نیز تاکید کرد: در شرایط کنونی سرمایه گذاران بین المللی تمرکز زیادی روی آمارهای اشتغال آمریکا در ماه مارس دارند و این آمارها می تواند تاثیر زیادی بر روند نرخ بهره فدرال رزرو داشته باشد.

ادوارد میر تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری اف سی استون تاکید کرد: نوسانات بازار طلا تا پایان آوریل ادامه خواهد داشت و عامل اصلی این نوسانات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه خواهد بود.

وی افزود: به نظر من قیمت طلا در آستانه انتخابات فرانسه با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد ولی پس از انتخابات قیمت طلا کاهش خواهد یافت.

به نظر می رسد وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای آسیایی و نوظهور به خصوص چین هند تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت جهانی طلا در روزهای آینده خواهد داشت. نوسانات ارزش دلار و انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو نیز می تواند تاثیر مهمی بر قیمت طلا داشته باشد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد