اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عدم تغییر قیمت طلا پس از ثبت بهترین عملکرد در سه ماه نخست امسال

سایت طلا : قیمت طلا در بازارهای جهانی در آغاز مبادلات امروز دوشنبه تغییر چندانی نداشته است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، قیمت جهانی طلا که در سه ماه نخست امسال بیش از 8 درصد رشد داشته و بهترین عملکرد خود در یک سال اخیر را ثبت کرده است، امروز دوشنبه تحت تاثیر آمارهای اقتصادی آمریکا و اظهارات یک مقام ارشد فدرال رزرو تغییر چندانی نداشته است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا در بازارهای بین المللی به 1248 دلار رسیده است که نسبت به روز جمعه تغییر چندانی نداشته است.

قیمت طلا در سه ماه نخست امسال بیش از 8.4 درصد رشد داشته که این بهترین عملکرد قیمت طلا در یک سال احیر به شمار می رود.

میزان هزینه های مصرفی در اقتصاد آمریکا طی ماه فوریه با افزایش نسبی روبرو شده است. اقتصاد آمریکا در این مدت با بیشترین افزایش نرخ تورم در 5 سال اخیر روبرو شده است و این مساله انتظارات برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو طی ماه های آینده را بیشتر کرده است.

جیمز بولارد رئیس فدرال رزرو سنت لوییس در سخنانی تاکید کرد: فدرال رزرو احتمالا روند افزایش نرخ بهره را متوقف خواهد کرد، آن هم زمانی که تصمیم بگیرد میزان اوراق قرضه نگهداری شده اش را کاهش دهد، این اقدام احتمالا تاثیر چندانی بر بازارهای مالی نخواهد داشت.

برخی از بانکداران ارشد وال استریت، برآورد و پیش بینی خود نسبت به رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه نخست امسال را کاهش داده اند. آمارهای نه چندان امیدوار کننده هزینه های مصرفی در ماه فوریه، تاثیر زیادی بر این مساله داشته است.

ویلیام دادلی رئیس فدرال رزرو نیویورک نیز تاکید کرد که بانک مرکزی آمریکا احتمالا زودتر از آنچه که سرمایه گذاران پیش بینی می کنند، اقدام به کاهش تراز مالی خود خواهد کرد.

چین از آمریکا خواسته است تا اختلافات تجاری بین دو کشور را حل و فصل نمایند . پکن تاکید کرده است که به دنبال کاهش دادن نرخ ارز خود با هدف افزایش صادرات نخواهد بود.

تازه ترین آمارهای منتشر شده نشان می دهد که فروش سکه طلا در بازار آمریکا طی ماه مارس به پایین ترین سطخ از سال 2014 میلادی رسیده است.

فروش سکه طلا در بازار آمریکا طی ماه مارس به کمتر از 21 هزار اونس رسیده است که این رقم از سال 2014 میلادی بی سابقه بوده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد