اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیل اینوستینگ نشان داد:

آمارهای اشتغال آمریکا و انتشار متن مذاکرات فدرال رزرو، عوامل موثر بر قیمت طلا

سایت طلا : تازه ترین تحلیل کارشناسان اقتصادی اینوستینگ نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده تحت تاثیر آمارهای اشتغال آمریکا در ماه مارس و انتشار متن مذاکرات نشست فدرال رزرو در مارس قرار خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از اینوستینگ، قیمت جهانی طلا در پایان مبادلات روز جمعه با کاهش روبرو شد که علت اصلی آن اظهارات یکی از مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا بود که تاکید کرد، فدرال رزرو در شرایط کنونی هیچ عجله ای برای افزایش نرخ بهره ندارد. فدرال رزرو در نشست مارس برای دومین بار در 3 ماه اهیر نرخ بهره را افزایش داده است.

بر اساس این گزارش ویلیام دادلی رئیس فدرال رزرو نیویورک در اظهاراتی تاکید کرد: فدرال رزرو طی سال جاری نرخ بهره را به صورت تدریجی افزایش خواهد داد.

این اظهارات موجب شد تا ارزش دلار آمریکا در برابر سایر ارزهای بین المللی با افزایش روبرو شده و در نتیجه قیمت طلا کاهش یابد.

قیمت طلا در سه ماه نخست امسال با افزایش 8 درصدی روبرو شده است. کاهش ارزش دلار و نگرانی های مربوط به توانایی ترامپ در همراه کردن کنگره برای تصویب برنامه های اقتصادی و مالی کاخ سفید تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است. مخالفت نمایندگان کنگره با رای گیری درباره اصلاح برنامه بهداشت وبیمه همگانی موجب نگرانی های زیادی درباره آینده برنامه های اقتصادی ترامپ شده است.

در هفته پیش رو سرمایه گذاران بین المللی منتظر انتشار آمارهای اشتغال آمریکا در ماه مارس و متن مذاکرات نشست فدرال رزرو هستند.

نگرانی های مربوط به آغاز روند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا از یک سو و انتخابات ریاست جمهوری فرانسه نیز می تواند تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا داشته باشد. انتخابات پارلمانی آلمان و هلند نیز در پیش است.

روز دوشنبه بازارهای مای شانگهای تعطیل خواهد بود. ژاپن شاخص تولیدات صنعتی را منتشر می کند. چند مقام ارشد فدرال رزرو آمریکا سخنرانی خواهند داشت.

روز سه شنبه بانک مرکزی استرالیا نرخ بهره را اعلام خواهد کرد. آمارهای تجاری آمریکا و کانادا متتشر خواهد شد.

روز چهارشنبه آمارهای اشتغال بخش خصوصی آمریکا و متن مذاکرات نشست مارس فدرال رزرو اعلام می شود.

روز پنجشنبه نیز بانک مرکزی اروپا متن مذاکرات نشست اخیر خود را منتشر می کند. وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور و در حال توسعه نیز تاثیر زیادی بر روند قیمت طلا خواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد