اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد موسسه آی جی بررسی کرد:

انتخابات ریاست جمهوری فرانسه چه معنایی برای طلا خواهد داشت؟

سایت طلا : یک تحلیلگر برجسته اقتصادی به بررسی تبعات و پیامدهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه طی ماه آینده میلادی پرداخت و گفت، این احتمال وجود دارد که نگرانی های سیاسی موجب شکسته شدن سطوح مقاومتی مختلف برای طلا شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، کریس وستون تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری ای جی تاکید کرد: بازارهای بین المللی نباید به طور کامل احتمال و شانس پیروزی مارین لوپن رهبر جبهه ملی فرانسه و نامزد افراطی انتخابات ریاست جمهوری را نادیده بگیرد.

بر اساس این گزارش در حالی که هنوز یک ماه زمان به برگزاری دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه فرصت باقی است و انتخابات قرار است 23 آوریل برگزار شود، بی ثباتی سیاسی نقش بسیار مهمی در تعیین قیمت جهانی طلا دارد. وستون تصریح کرد: بی ثباتی های سیاسی می تواند تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا در هفته های آینده داشته باشد.

وی در ادامه افزود: به نظر می رسد مردم اروپا در آستانه طوفان بزرگی قرار دارند. البته مردم اروپا هنوز انتظار ندارند که مارین لوپن در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه به پیروزی برسد، بازارهای بین المللی پیش بینی می کنند که احتمال پیروزی مانوئل ماکرون نامزد مستقل و میانه رو در انتخابات فرانسه بیش از 70 درصد خواهد بود.

اگر پیش بینی ها نادرست باشد، همان طور که در گذشته نیز شاهد آن بودیم، به خصوص در مورد همه پرسی برگزیت و نظرسنجی های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، این مساله می تواند موجب افزایش چشمگیر تقاضا و قیمت طلا شود.

وی اظهار داشت: حتی ممکن است رابطه مستقیمی بین دلار و قیمت طلا برقرار شود چرا که سرمایه گذاران بین المللی اقدام به فروش یورو و خرید دلار خواهند کرد.

یکی از مهمترین نگرانی ها درباره انتخابات فرانسه، وضعیت بدهی های این کشور است. اگر لوپن پیروز نهایی انتخابات شود، قول داده است تا فرانسه را از منطقه یورو خارج کند. میزان بدهی های فرانسه به بیش از 1.8 تریلیون دلار رسیده است.

80 درصد بدهی های فرانسه تحت قوانین بین المللی قرار ندارد و این بدهی ها به فرانک تبدیل خواهد شد. تشدید نگرانی ها نسبت به اوضاع سیاسی و اقتصادی فرانسه می تواند موجب افزایش چشمگیر قیمت جهانی طلا شود.

وی پیش بینی کرد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت بین 1195 تا 1264 دلار در نوسان خواهد بود.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد