اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تبریک نوروزی رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران / سال 95 سال سختی برای این صنف بود

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن تبریک سال نو، ابراز امیدواری کرد که در سال جدید مشکلات مالیات برارزش افزوده و رکود در این صنف رفع گردد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با سایت طلا، فرارسیدن نوروز باستانی و سال 1396 شمسی را به همه همکاران تبریک گفت و برای همه ایشان در سراسرکشور سلامتی و موفقیت آرزو کرد.
وی با اشاره به مشکلات این صنف در سال گذشته افزود: در چند سال گذشته صنف طلا و جواهر با موضوع مالیات برارزش افزوده و رکود موجود در بازار دست به گریبان بود.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران رکود موجود در این صنف را فراگیر در اقتصاد کلان کشور توصیف کرد و گفت: در 2-3 سال گذشته با فشار اقتصادی و فشار مالیاتی بر روی این صنف بسیاری از همکاران ما واحدهای کسبی خود را تعطیل کرده اند.
کشتی آرای با بیان آسیب های فراوان رکود موجود در بازار در این صنف، ابراز امیدواری کرد با بهبود شرایط اقتصادی در سال جدید شاهد شکوفایی و و بهتر شدن شرایط کسب و کار باشیم.
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور ضمن بیان اقدامات و تمهیدات دولت برای خروج از رکود در گفتگو باسایت طلا تصریح کرد: ان شاءالله در سال جدید با اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده و رفع موانع صنفی شاهد رونق در این صنف و شکوفایی اقتصادی باشیم.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد