اونس طلا2329.99
مظنه15,306,000
18 گرم3,533,400
ارزش سکه34,484,418
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000
تحلیل اینوستینگ نشان داد:

انتشار آمارهای تورم منطقه یورو و انگلیس تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت

سایت طلا : تازه ترین تحلیل کارشناسان اقتصادی اینوستینگ نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده تحت تاثیر آمارهای مهم اقتصادی منطقه یورو و انگلیس به خصوص نرخ تورم قرار خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از اینوستینگ، ادامه روند نزولی ارزش دلار آمریکا پس از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تاثیر زیادی بر افزایش قیمت جهانی طلا داشته است.

بر اساس این گزارش قیمت جهانی طلا در هفته گذشته بیش از 1.92 درصد افزایش داشته است. به نظر می رسد نگرانی های سیاسی مربوط به منطقه یورو و انگلیس تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.

انتخابات سرنوشت ساز فرانسه و آلمان در پیش است و بریتانیا نیز قصد دارد تا پایان ماه جاری مذاکرات خروج از اتحادیه اروپا را آغاز کند. این تحولات سیاسی موجب نگرانی شدید سرمایه گذاران بین المللی شده است.

فدرال رزرو آمریکا در سه ماه اخیر 2 بار نرخ بهره را افزایش داده و این نرخ اکنون به یک درصد رسیده است. فدرال رزرو قصد دارد تا پایان امسال 2 بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد و در سال آینده نیز 3 بار دیگر نرخ بهره را بالا ببرد.

انتظارات مربوط به تدریجی بودن افزایش نرخ بهره فدرال رزرو موجب شده تا ارزش دلار به شدت کاهش یابد. قیمت طلا به شدت در برابر نوسانات ارزش دلار و نرخ بهره آمریکا حساسیت نشان می دهد.

به نظر می رسد قیمت جهانی طلا و ارزش دلار در روزهای آینده تحت تاثیر سخنرانی های مقام های مهم فدرال رزرو از جمله جانت یلن قرار خواهد داشت. این اظهارات می تواند تا حد زیادی زمان افزایش بعدی نرخ بهره فدرال رزرو را روشن کند.

آمارهای تورم انگلیس و منطقه یورو نیز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا داشته باشد.

روز سه شنبه متن مذاکرات نشست بانک مرکزی استرالیا منتشر می شود. انگلیس آمارهای تورم را اعلام می کند. رئیس فدرال رزرو نیویورک همچنین رئیس فدرال رزرو کانزاس سخنرانی خواهند داشت.

روز پنجشنبه بانک مرکزی نیوزلند نرخ بهره را اعلام می کند. انگلیس آمارهای خرده فروشی را اعلام خواهد کرد. آمریکا آمارهای مربوط به مدعیان دریافت بیمه بیکاری را منتشر می کند. جانت یلن نیز سخنرانی مهمی در واشنگتن خواهد داشت.

روز جمعه نیز آمارهای نرخ تورم و شاخص اعتماد مصرف کننده در منطقه یورو منتشر خواهد شد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد