اونس طلا2394.45
مظنه16,236,000
18 گرم3,748,000
ارزش سکه36,579,708
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)43,850,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000
بزرگترین جرم مالی تاریخ:

دستکاری در قیمت طلا و نقره میلیاردها دلار به سرمایه گذاران بین المللی زیان وارد کرده است

سایت طلا : در حالی که جریان مسلط رسانه ای قصد دارد این طور وانمود کند که بزرگترین جرائم مالی تاریخ شرکت هرمی برنی مادوف و تقلب بانک های بزرگ برای دستکاری در نرخ بهره بوده ولی بررسی و تجزیه و تحلیل دقیق تر واقعیت های بیشتری را نشان می دهد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی گلدسیک، در حالی که شرکت هرمی برنی مادوف تنها 20 میلیارد دلار به سرمایه گذاران بین المللی زیان وارد کرد و تبانی بانک های بزرگ بین المللی برای دستکاری در نرخ بهره نیز موجب شد تا در نهایت 16 بانک بزرگ مجبور به پرداخت 35 میلیارد دلار جریمه شوند، ولی جریان مسلط رسانه ای ظاهرا نخواسته است بزرگترین جرم مالی تاریخ را که در 37 سال گذشته بیش از یک تریلیون دلار زیان به سرمایه گذاران وارد کرده، ببیند و از آن چشم پوشی کرده است.

این جرمی است که هزاران بار از سال 1980 میلادی تاکنون انجام شده است. این جرم 285 برابر بزرگتر از رسوایی دستکاری نرخ بهره بانکها و 500 برابر بزرگتر از رسوایی شرکت هرمی مادوف است. در واقع این مخرب ترین جرم مالی در تاریخ بوده است.

این جرم بزرگ مالی دستکاری دولت ها در بازارهای طلا و نقره است. دولت ها با کنترل قوانین، دادستان ها و قانونگذاران عملا طی سال های گذشته دخالت های بزرگی را در بازار طلا و نقره انجام داده اند و بیش از هزار میلیارد دلار از سود سرمایه گذاران را سرقت کرده اند.

غیر ممکن است که دولت های فاسد از این واقعیت ها بی خبر باشند. دولت های غارتگر عمدا بر این جرم بزرگ مالی سرپوش گذاشته اند.

جریان رسانه ای غرب تلاش کرده است تا با بزرگنمایی بیش از حد فساد در شرکت هرمی مادوف و دستکاری در نرخ بهره بانک ها ، توجه افکار عمومی از واقعیت های موجود در بازار طلا و نقره منحرف کند.

بررسی دقیق و موشکافانه تاریخ اقتصادی و مالی جهان نشان می دهد که دستکاری دولت های بزرگ در بازار طلا و نقره از سال 1980 میلادی تاکنون ادامه داشته است.

در این مدت بانک ها و دولت های بزرگ در زمان های مختلف با دروغگویی و تقلب، میلیاردها دلار از سود سرمایه گذاران بین المللی را سرقت کرده اند.

با استفاده از آمارهای تورم دولت آمریکا که عمدا پایین تر از رقم واقعی اعلام می شود، به این نتیجه می رسیم که قیمت واقعی طلا اکنون باید 2510 دلار و قیمت هر اونس نقره نیز بیش از 147 دلار باشد.

بنابر این قیمت های فعلی طلا و نقره در بازارهای بین المللی جعلی است. قیمت واقعی طلا و نقره اکنون باید بسیار بالاتر از سطح قیمتی 1980 با احتساب نرخ تورم باشد.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد