اونس طلا2321.59
مظنه15,366,000
18 گرم3,547,200
ارزش سکه34,619,598
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

روشندلی که زیورآلات می سازد ! + تصویر

سایت طلا: ساخت زیورآلات و استفاده از آن برای همه جذاب بوده ولی ساخت این مصنوعات توسط هنرمندی روشندل، رویدادی است که تعجب بسیاری از فعالان این بازار و خریداران این محصولات را به خود جلب کرده است.

به گزارش سایت طلا ساخت زیورآلات یکی از حرفه هایی است که به حواس و هوشمندی خاصی نیاز دارد و این هنر از قدیم در کشور ما از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است. در این میان "فرحناز حسینی" روشندل هنرمندی است که طی چند ماه آموزش و فراگیری به ساخت زیورآلات روی آورده و با اراده ای آهنین از سد محدویت ها گذشته است.

وی که تابلو فرشی را با 80 رنگ بافته است، طی چند ماه در زمینه صنایع دستی و ساخت زیور آلات فعالیت داشته است.

وی در گفتگو با سایت طلا می گوید: در ساخت زیورآلات رنگها را به صورت تصادفی انتخاب می کنم و در این زمینه از سبک کوبیسم بهره می برم.

حسینی در مورد کارهای خود می افزاید: این زیورآلات با سیم های ساده، مفتول و مهره ساخته می شود ولی این مصنوعات هنوز در بازار عرضه نشده و به مرحله فروش نرسیده است.

این هنرمند روشندل در مورد زیبایی کارهای خود می گوید: هر کاری که با دست انجام شود دارای روح و در نهایت زیبایی است و این هنر خلاقانه ی دست مسلماً بر دل می نشیند.

"فروزان اخوت" مدیر آموزشگاه "گوهرنامدار" که در زمینه آموزش به این روشندل فعالیت داشته است می گوید: در سرای محله تجریش با این دوستان روشندل آشنا شدم و این عزیزان با استعدادی که دارند با لمس کردن و با استفاده از مهره های رنگی بدون جوشکاری انگشتر و زیورآلات زیبایی را خلق می کنند.

وی هدف از آموزش این هنرمندان را ایجاد اعتماد به نفس برای آنان و ورود ایشان به اجتماع توصیف کرد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد