اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
مدیرعامل سایپا خبر داد

قیمت کوییک ۳۴ تا ۴۰ میلیون تومان

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه کوییک نام کهن ایرانی است، از عرضه این خودرو با سطح قیمتی ۳۴ تا ۴۰ میلیون تومان خبر داد.

مهدی جمالی در حاشیه مراسم آغاز طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: کوییک نامی ایرانی و متعلق به ۴۰۰۰ سال قبل است. بنابراین امیدواریم که واگذاری خودروهای جدید به این نام خاطره خوبی را برای مردم ایجاد کند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود این خودرو با آپشن‌های مختلف آن در قیمت بین ۳۴ تا ۴۰ میلیون تومان عرضه شود، خاطرنشان کرد: عرضه این خودروی جدید از ابتدای تیرماه سال آینده آغاز خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته سال آینده ۴۵ هزار دستگاه خودروی کوییک و سال ۱۳۹۷ نیز بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی کوییک تولید خواهد شد.

وی در رابطه با آخرین وضعیت قرارداد سایپا با سیتروئن اظهار کرد: این قرارداد در مراحل نهایی است و تا پایان سال جابه‌جایی مبالغ یورویی و انتقال سهام به طرف فرانسوی صورت خواهد گرفت.

جمالی در پاسخ به سوالی درباره زمان بازنشستگی پراید اظهار کرد: این موضوع بستگی به تقاضای این خودرو دارد. بنابراین تا زمانی که تقاضای این خودرو وجود دارد تلاش می‌کنیم که آن را مرتبا ارتقا داده و نیاز مصرف‌کنندگان را تامین کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از شهروندان خواست با توجه به مشکلات ایجاد شده از سوی امدادخودروهای متفرقه و غیرمجاز از خدمات امدادخودروهای رسمی و تحت نظارت خودروسازان در ایام سفرهای نوروزی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در طرح خدمات ویژه امداد نوروز هزینه خدمات هیچ افزایشی نخواهد داشت و همچنین در صورتی که خودروهای تحت گارانتی دچار عیوبی شوند که رفع عیب آنها ممکن نباشد، خودروی جایگزین در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد