اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گروه سرمایه گذاری کاپیتال گلد:

فدرال رزرو آمریکا هیچ بهانه ای برای افزایش ندادن نرخ بهره ندارد

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی گروه سرمایه گذاری کاپیتال تاکید کردند که فدرال رزرو آمریکا در نشست مارس هیچ بهانه ای ندارند تا نرخ بهره را افزایش ندهند.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی پی آر نیوز وایر، نظرسنجی های جدید انجام شده توسط رویترز و شبکه سی ان بی سی از کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست مارس به بیش از 70 درصد رسیده است.

بر اساس این گزارش اظهارات مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا در روزهای اخیر تاثیر زیادی بر افزایش گمانه زنی های مربوط به بالا رفتن نرخ بهره در نشست مارس داشته است.

به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا در روزهای آینده به خصوص گزارش وزارت کار درباره وضعیت اشتغال و نرخ بیکاری در ماه فوریه می تواند تاثیر زیادی بر تصمیم های سیاستگذاران پولی آمریکا داشته باشد.

عامل مهم دیگری که می تواند بر سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا موثر باشد، سیاست های مالی و اقتصادی دولت ترامپ خواهد بود.

جرومی پاول از مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا در مصاحبه با سی ان بی سی تاکید کرد: مساله افزایش نرخ بهره در نشست مارس مطرح خواهد شد.

تازه ترین آمارهای اقتصادی منتشر شده نشان می دهد که شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا طی ماه ژانویه با بیشترین رشد در 4 سال اخیر روبرو شده است. البته نرخ تورم 12 ماهه آمریکا به 1.9 درصد رسیده که هنوز از هدف 2 درصدی فدرال رزرو فاصله دارد.

جیم کرامر تحلیلگر ارشد اقتصادی نیز گفت: فدرال رزرو هیچ بهانه ای برای عدم افزایش نرخ بهره در نشست مارس ندارد.

از زمان پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گمانه زنی های زیادی نسبت به بهبود اوضاع اقتصادی این کشور مطرح شده است. ترامپ قول داده است تا مالیات ها را کاهش داده و میلیاردها دلار برای توسعه زیرساخت های اقتصادی سرمایه گذاری کند.

گزارش سایت طلا می افزاید، شاخص سهام داوجونز نیز با رشد چشمگیری روبرو شده و به بیش از 21 هزار واحد رسیده است. موسسه مالی کاپیتال گلد بر این باور است که نااطمینانی های اقتصادی و سیاسی موجب ادامه روند صعودی قیمت طلا در ماه های آینده خواهد شد.

سیتی بانک نیز در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که عوامل مختلفی موجب خواهد شد تا قیمت طلا تا پایان امسال به 1300 دلار افزایش یابد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد