اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس شرکت معدنی نیوکرست خبر داد:

تاثیر مثبت سیاست های نامطمئن ترامپ بر قیمت طلا چندان پایدار نخواهد بود

سایت طلا : رئیس شرکت معدنی نیوکرست بر این باور است که نااطمینانی نسبت به سیاست های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا موجب افزایش قیمت جهانی طلا خواهد شد ولی این تاثیر مثبت محدود و در کوتاه مدت خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، قیمت جهانی طلا طی هفته گذشته نیز به روند صعودی خود ادامه داد و روز چهارشنبه به بالاترین سطح در 3 ماه اخیر رسیده است.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت طلا تخت تاثیر سیاست های نامطمئن ترامپ و نگرانی های مربوط به اوضاع سیاسی اروپا با افزایش روبرو شده است.

طی ماه های آینده انتخابات سرنوشت سازی در فرانسه آلمان و هلند برگزار خواهد شد. نتایج این انتخابات می تواند تاثیر زیادی بر آینده اروپا و نوسانات نرخ ارز و شاخص سهام داشته باشد.

ساندیپ بیسواس رئیس شرکت معدنی نیوکرست در جمع خبرنگاران تصریح کرد: کاری که ترامپ انجام داده است، بی شک افزایش سطح نااطمینانی در بازارهای بین المللی بوده و این مساله طبیعتا موجب افزایش تقاضا و قیمت طلا شده است.

سرمایه گذاران بین المللی به شدت نگران سیاست های آتی ترامپ هستند. وی بارها از تقویت ارزش دلار انتقاد کرده و قول داده است تا سیاست های حمایتی در عرصه تجارت خارجی را اجرا کند. ترامپ همچنین قصد دارد مالیات بر شرکتهای بزرگ و افراد را کاهش دهد.

رئیس شرکت نیوکرست افزود: من فکر نمی کنم نااطمینانی نسبت به سیاست های ترامپ موجب افزایش قیمت طلا در میان مدت یا بلندمدت شود و این مساله تنها در کوتاه مدت اتفاق خواهد افتاد.

این در شرایطی است که مارک فابر تحلیلگر باسابقه بازارهای بین المللی نیز تاکید کرد: 2017 میلادی سالی پر از نامیدی و یاس برای بازارهای بین المللی خواهد بود و طلا بهترین سرمایه گذاری برای حفظ ارزش دارایی و سرمایه ها است.

وی در ادامه افزود: گرچه سرمایه گذاران بین المللی امیدوارند تا با بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا و جهان، شاخص سهام و ارزش دلار با افزایش بیشتری روبرو شود ولی سال 2017 میلادی پر از ناامیدی ها خواهد بود و این مساله بار دیگر اثبات خواهد کرد که طلا بهترین سرمایه گذاری برای پوشش خطرات در برابر ریسک های سیاسی و اقتصادی خواهد بود.

گزارش سایت طلا می افزاید، به نظر می رسد قیمت طلا در کوتاه مدت همچنان تحت تاثیر سیاست های دولت جدید آمریکا نوسانات ارزش دلار و تقاضای فیزیکی بازارهای نوظهور در حال توسعه قرار خواهد داشت.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد