اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی؛

محورهای تردد در 10 استان برفی و در 2 استان بارانی است

پلیس راهور نیروی انتظامی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در محورهای سراسر کشور را اعلام کرد که بر اساس آن در 10 استان بارش برف و در 2 استان نیز بارش باران گزارش شده است.

به گزارش پلیس راهور نیروی انتظامی، محورهای استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گیلان، قزوین، البرز، ارتفاعات هراز، فیروزکوه، کندوان در استان مازندران و گردنه قلاجه در استان کرمانشاه بارش برف گزارش شده است.
همچنین اکثر محورهای استان کرمان و مازندران و محور حاجی آباد - سیرجان در استان هرمزگان بارش باران اعلام شده است و در بیشتر محورهای استان زنجان و محور اسالم - خلخال و اردبیل - سراب در استان اردبیل یخ زدگی و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (محدوده استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) نیمه سنگین گزارش شده است.
طبق اعلام پلیس راهور نیروی انتظامی، محورهای محور شمشک - دیزین در استان های تهران و البرز، محور پونل - خلخال در استان های اردبیل و گیلان، محور فرعی عشایری سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد و محور کرج - چالوس از بامداد 14بهمن تا اطلاع بعدی به علت بارش برف و نبود ایمنی کافی مسدود است.
محور سروآباد - پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه به علت بارش شدید برف، محور سه راهی پونل در استان گیلان به دلیل ریزش کوه و محور هراز از ساعت 05:20 امروز(14بهمن) تا اطلاع بعدی به علت بارش برف و کولاک مسدود است.
محور کرج - چالوس در استان های البرز و مازندران جهت ایمن سازی تونل امیرکبیر تا تاریخ 20 اسفند 1395 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به استثنای روزهای تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه از ساعت 20 الی ساعت 05:30 بامداد روز بعد مسدود بوده و در زمان انسداد، تردد از سایر محورهای شمالی انجام می شود.
پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد که سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های 88255555(10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.



انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد