اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی خبر دادند:

نشست آتی فدرال رزرو آمریکا موجب افزایش قیمت طلا نخواهد شد

سایت طلا : پس از انتشار آمارهای ناامیدکننده در خصوص رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه پایانی 2016 میلادی، همه نگاه ها به نشست آتی فدرال رزرو خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، نخستین نشست فدرال رزرو آمریکا در سال 2017 میلادی قرار است اول فوریه برگزار شود، در آستانه این نشست تحلیلگران اقتصادی تاکید کرده اند که نتایج احتمالی نشست فدرال رزرو موجب تقویت قیمت جهانی طلا نخواهد شد.

بر اساس این گزارش در حالی که آمارهای اشتغال ماه ژانویه آمریکا نیز قرار است روز جمعه منتشر شود، تخلیلگران اقتصادی اعلام کرده اند که قیمت جهانی طلا احتمالا در محدوده کنونی تثبیت خواهد شد و قیمت این فلز زرد با افزایش چندانی روبرو نمی شود.

قیمت طلا هفته گذشته برای نخستین بار در سال 2017 میلادی با کاهش روبرو شده است. بیل باروش تحلیلگر ارشد موسسه آی آی تریدر در این باره گفت: قیمت طلا در روزهای آینده نیز با چالش همراه خواهد شد چرا که ارزش دلار در آستانه نشست فدرال رزرو همچنان با افزایش روبرو می شود.

ارزش دلار آمریکا در روزهای گذشته با کاهش نسبی روبرو شده ولی این روند در آستانه نشست فدرال رزرو متوقف خواهد شد.

اوله هانسن از ساکسو بانک نیز تاکید کرد: قیمت طلا در روزهای آینده در تلاش است تا به یک سطح حمایتی مطمئن دست یابد و تقویت ارزش دلار و افزایش شاخص سهام فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد خواهد کرد. به نظر من فدرال رزرو در پایان نشست آتی خود لحن محتاطانه ای را در پیش خواهد گرفت.

وی افزود: تصور این است که سیاست های اقتصادی و مالی دولت ترامپ به نفع ارزش دلار خواهد بود.

نظرسنجی موسسه سی ام ئی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره در نشست آتی فدرال رزرو تنها 4 درصد خواهد بود.

گزارش سایت طلا حاکیست، احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست مارس نیز به 25 درصد رسیده و این احتمال برای نشست ژوئن بیش از 70 درصد اعلام شده است.

این در شرایطی است که شاخص سهام صنعتی داوجونز برای نخستین بار به بیش از 20 هزار واحد رسیده است. سیمونا گامبرینی تحلیلگر ارشد موسسه کاپیتال اکونومیکس تاکید کرد: فدرال رزرو احتمالا امسال 4 بار نرخ بهره را افزایش خواهد داد و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد خواهد کرد.

تحلیلگران بر این باورند که سطح حمایتی قیمت طلا در روزهای آینده 1182 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1172 دلار و سپس 1160 دلار کاهش خواهد یافت.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد