اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۶؛

رشد اقتصادی آمریکا به کمترین رقم در ۶ سال اخیر رسید

وزارت بازرگانی آمریکا در گزارشی اعلام کرد، رشد تولید ناخالص داخلی این کشور در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۵، به کمترین رقم از سال ۲۰۱۱ میلادی به بعد رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری «نیوزمکس»، وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد، رشد اقتصادی این کشور در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی، با کاهش جدی روبرو شده و به کمترین رقم از سال ۲۰۱۱ میلادی به بعد رسیده است.

همچینن برآوردهای اولیه از تولید ناخالص داخلی ایالات متحده بین ماه های سپتامبر تا دسامبر، نشان از رشد ۱.۹ درصدی دارد که این رقم برای سه ماه سوم این کشور، ۳.۵ درصد ثبت شده است.

این در حالی است که رشد اقتصادی آمریکا در طی سال ۲۰۱۶ میلادی، ۱.۶ درصد گزارش شده که نسبت به سال گذشته، کاملا از کاهش رشد قابل توجهی برخوردار است.

بر همین اساس، صادرات ایالات متحده در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی، با ۴.۳ درصد کاهش روبرو شده؛ در حالیکه واردات این کشور ۸ درصد افزایش یافته است.

به گفته تحلیل گران اقتصادی، میزان افزایش واردات و نیز کاهش صادرات آمریکا موجب روند نزولی رشد اقتصادی این کشور در سه ماه چهارم سال گذشته میلادی بوده و این روند موجب شد که هزینه های فدرال آمریکا هم ۱.۲ درصد کاهش پیدا کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد