اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
بانک فرانسوی بی ان پی خبر داد:

میانگین قیمت جهانی طلا امسال به 1210 دلار خواهد رسید

سایت طلا : یک بانک معتبر فرانسوی در تازه ترین گزارش خود پیش بینی نسبت به قیمت جهانی طلا در سال های 2017 و 2018 میلادی را کاهش داده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، بانک بی ان پی پاریباس فرانسه در جدیدترین گزارش خود پیش بینی کرد، میانگین قیمت هر اونس طلا امسال به کمتر از 1210 دلار خواهد رسید.

بر اساس این گزارش بانک بی ان پی در ادامه اعلام کرده است که سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا موجب خواهد شد تا میانگین قیمت هر اونس طلا سال آینده نیز کمتر از 1100 دلار برسد.

این گزارش افزود: میانگین قیمت هر اونس نقره امسال به 17.30 دلار خواهد رسید و این رقم طی سال آینده میلادی نیز به کمتر از 15.30 دلار می رسد.

بانک بی ان پی در تحلیل خود درباره وضعیت بازار جهانی طلا نوشت: قیمت طلا در شش ماه نخست امسال تحت تاثیر فشارهای تورمی احتمالا با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد. البته پیش بینی می شود فدرال رزرو آمریکا در شش ماه دوم امسال نرخ بهره را افزایش خواهد داد و این مساله موجب کاهش قیمت جهانی طلا می شود.

این بانک پیش بینی کرده است که فدرال رزرو آمریکا امسال 3 بار نرخ بهره را افزایش خواهد داد. البته پیش بینی می شود که اختلاف بین سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا و سایر بانک های مرکزی بزرگ جهان طی سال های 2017 و 2018 میلادی همچنان ادامه خواهد یافت.

افزایش نرخ بهره اوراق قرضه آمریکا نیز می تواند طی ماه های آینده به ضرر قیمت طلا باشد. بانک بی ان پی اعلام کرده است که فدرال رزرو آمریکا در سال 2018 میلادی نیز 4 بار دیگر نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

به نظر می رسد تقاضای فیزیکی و سرمایه گذاری تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا در ماه های آینده خواهد داشت.

برپایه گزارش سایت طلا، گزارش بانک بی ان پی نشان می دهد که تقویت ارزش دلار موجب خواهد شد تا خرید طلا از سوی بخش رسمی از جمله بانک های مرکزی جهان با کاهش روبرو شود. تقاضای طلا در بازار هند نیز به واسطه بالا بودن تعرفه و مالیات واردات با کاهش روبرو شده است.

بعید به نظر می رسد که اوضاع اقتصادی چین نیز طی سال 2017 میلادی به طور چشمگیری ارتقا یابد و این مساله مانع بزرگی برای رشد فزاینده تقاضای طلا خواهد بود.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد