اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه ام کی اس سوییس:

ژانویه بار دیگر ماه طلایی برای طلا خواهد بود

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری ام کی اس سوییس در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که ژانویه در ده سال گذشته یک ماه خوب برای طلا بوده و امسال نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، موسسه سرمایه گذاری ام کی اس سوییس در گزارشی اعلام کرد: ژانویه بار دیگر ماه طلایی برای بازار طلا خواهد بود.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در ماه های ژانویه طی ده سال گذشته همواره با افزایش چشمگیری روبرو شده است. از ابتدای سال 2017 میلادی نیز قیمت جهانی طلا با رشد 3.5 درصدی روبرو شده و برای نخستین بار از نوامبر وارد کانال 1200 دلاری شده است.

آلکس تورندیکه تحلیلگر ارشد موسسه ام کی اس در این باره تاکید کرد: از ابتدای ماه جاری تاکنون، طلا بر اساس روند تاریخی خود عمل کرده است. طی ده سال گذشته قیمت طلا در ماه های ژانویه به طور میانگین بیش از 4.4 درصد رشد داشته است.

با توجه به در پیش بودن مراسم تحلیف دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا و افزایش احتمالی تقاضای مکان امن سرمایه گذاری و همچنین رشد تقاضای فیزیکی در بازار چین، به نظر می رسد قیمت طلا تا پایان ماه جاری نیز همچنان روندی صعودی داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد